Çarşamba 24.06.2015
Son Güncelleme: Çarşamba 24.06.2015

2 ve 3. Liglere büyük destek

Süper Lig'in yanı sıra birinci, ikinci, üçüncü ligler ve amatör ligler de yeni dönemde artan marka değerinden en çok payı alacaklar

TFF seçimlerine saatler kala başkanlık için aday adayı olan Yıldırım Demirören'in listesinde yer alan Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, futbolun marka değerini yükseltirken oluşan gelirin adil dağıtımının önemine dikkat çekti. Terzioğlu şunları söyledi: "Son dönemde TFF'nin de katkılarıyla Türk futbol ekonomisi dünya ölçeğinde umut verici bir konuma ulaştı. Sayın Demirören'in de belirttiği gibi Süper Lig A.Ş'nin kuruluşuyla birlikte bu sıralamada daha da üst sıralara tırmanmamız mümkün olacaktır. 2014-2015 yılında ülkemizde yaklaşık 260 milyon Euro değerinde yayın geliri dağıtıldı. Premier Ligin yanın geliri bizimkinin 9 katı. Yol uzun daha. TFF'nin hedefi; Türk futbolunun geleceğini oluşturmak ve gelirlerimizi Avrupa'daki lider olan liglerin seviyesine yaklaştırmaktır. Böylece alt liglere de daha çok pay düşecek. Biz futbola destek verirken hedeflerimizden biri de Anadolu'dan şampiyon çıkmasını sağlamaktı. 2003-2010 yılları arasında 14 Anadolu kulübüne göğüs sponsoru olduk. Bu süreçte yaklaşık 100 milyon lira maddi destekte bulunduk. Bursaspor bunu başardı. Bunun devamının gelebilmesi için değeri artmış ve artan değeri adil şekilde dağıtılan bir futbol endüstrisine ihtiyacımız var. Süper Lig'in yanısıra birinci ikinci, üçüncü ligler ve amatör ligler de yeni dönemde artan marka değerinden en çok payı alacaklar diye düşünüyorum."
İşte rakamlar
Turkcell kuruluşundan bu yana sporun destekçisi oldu. Türk sporuna, toplam 400 milyon TL'yi aşan katkı sağladı.
2002'den beri futbolun ana sponsorluğunu yapıyor.
Futbol Milli Takımı'na verdiği desteği 2019 yılına kadar uzattı. Bu yıl ödenen miktar 8.3 milyon TL.
2005-2010 yılları arasında Turkcell olarak Süper Lig'e ismini verdi.
2003-2010 yılları arasında 14 Anadolu kulübüne göğüs sponsoru oldu. Bu süreçte yaklaşık 100 milyon TL'yi bulan maddi destekte bulundu.
Basketbol Milli Takımı'na 2002 yılında "Resmi İletişim Sponsoru" olarak başlattığı desteği 2006 yılından beri "Ana Sponsor" olarak devam ettiriyor. 2015'te ödenen miktar yıllık 3.4 milyon TL. 2013'te atletizm ve yüzme projesine 2020'ye kadar 28 milyon TL verecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.