Cuma 07.08.2015 00:00
Son Güncelleme: Cuma 07.08.2015 15:06

UEFA Fred kararını perşembe günü verecek

UEFA, Fenerbahçe'den, UEFA Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turunda elendikleri Shakhtar Donetsk'in, doping numunesinin pozitif çıktığı iddia edilen Brezilyalı oyuncu Fred'i ikinci maçta da oynatması sebebiyle yeni bir başvuru aldıklarını ve kararın, perşembe günü(13 Ağustos) açıklanacağını söyledi.

Nyon'daki kura çekimi öncesinde AA muhabirine açıklamada bulunan UEFA yetkilisi, "Fenerbahçe'den, Brezilyalı futbolcu Fred için ikinci bir başvuru aldık. UEFA Kontrol, Etik ve Disiplin Kurulu, konuyu değerlendiriyor" dedi.
Yetkili, yapılan başvuruya dair önümüzdeki hafta perşembe günü kararın açıklanacağını belirtirken, "UEFA, henüz resmi olarak FIFA ve Güney Amerika Kıtası Futbol Federasyonu tarafından futbolcunun cezalandırıldığına dair bilgilendirilmedi" şeklinde konuştu.
UEFA yetkilisi, bu açıklamayla, Fenerbahçe'ye yine olumsuz bir cevap geleceğinin sinyalini verdi.
Dün konuyla ilgili olarak Fenerbahçe TV'ye açıklamada bulunan kulübün hukuk işlerinden sorumlu asbaşkanı Şekip Mosturoğlu, UEFA görevlilerinin rövanş maçı öncesi rakip takım yetkililerine bu durumdan duyulan hoşnutsuzluğu ilettiğini söyleyerek, "Bu uyarılar ve tavsiyeler nedeniyle Fred'in kadroda olmayacağını düşünüyorduk. Maçtan sonra Şampiyonlar Ligi talimatının 50. maddesine dayalı olarak protesto hakkımızı kullandık. Daha sonra 24 saat içinde gerekçeli bir dilekçeyle UEFA'ya başvurduk" diye konuşmuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.