Salı 18.08.2015

Boş kaldı!

Süper Lig futbol olarak ilk haftada keyif verse de tribünler yine boş kaldı. Stadyumlarda koltukların %37.4'ü dolarken, 9 bin 875 ortalamaya ulaşıldı

Geçtiğimiz sezon tribünlere gelen taraftar sayısı ile Avrupa'nın gerisinde kalan Süper Lig'de cuma, cumartesi ve pazar günü oynanan 8 karşılaşma geçtiğimiz sezonun benzeri tablolara sahne oldu. Sıcak hava ve tatilin de etkisi ile doluluk oranı %37.4'te kaldı. Ligin en fazla ilgi çeken maçı 31 bin 381 kişinin izlediği Fenerbahçe- Eskişehir maçı olurken (6 bin kombineli gelmedi), en az ilgiyi bin 386 taraftarın izlediği ve tribünlerin %8.16'sının dolduğu Gaziantep-Kasımpaşa maçı çekti. Süper Lig'de sekiz karşılaşmada stadyumların 211 bin 178 olan kapasitesinin 79 bin 21 doldu, ortalama ise 9 bin 875'de kaldı. Tablo PTT 1.Lig'de ise daha aşağılarda!. 169 bin 989 olan stadyum kapasitelerine 14 bin 115 taraftar gelirken, 100 koltuğun ancak 8'i doldu. Altınordu-Samsun ve Erciyesspor-Bolu maçlarına stadyum kapasitesinin %1'i kadar taraftar geldi.
81 bin
Bundesliga'nın ilk haftasında oynanan Dortmund-M'Gladbach maçını 81 bin 359 taraftar izlerken, Süper Lig'in tüm karşılaşmalarında bu sayıya ulaşılamadı.
10
Ligin ilk haftasında Mersin kalesine 10'u isabetli 19 şut gönderen Beşiktaş, Avrupa'nın bir maçta en fazla isabetli şut atan ekibi oldu.
54
Süper Lig'de ekiplerin kadrolarında toplam 175 yabancı oyuncu bulunuyor. Bu yabancı isimler 54 farklı ülkeden.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.