Giriş Tarihi: 10.09.2015 11:21

Galatasaray ilk defa kazık yemedi!

Galatasaray'ın Genel Sekreteri Fatih İşbecer, Kevin Grosskreutz'un transferinin çok ucuza mal edildiğini söyledi.

İşbecer, "Evet, tatsız bir olay ama bu durum son 10 yılda yapılan hatalara bakıldığında ilk 50'ye girmez" dedi.
İşte İşbecer'in yaotığı o açıklama:
Hamdi Yasaman, yönetimi acemi bulduğunu söyledi
Eski dönemlerde 8-10 milyon euro'ya adam almaya alışmışlar. Bizden menajer, son dakikada bir sonraki satıştan yüzde 20 komisyon istedi. Biz de böyle bir şey olmayacağını söylediğimiz için sözleşme bir tur daha gitti geldi ve gecikme oldu. Galatasaray'ın parasını çöpe atmamak için yapılmış bir şey sonuçta bu.
Bunun herhangi bir faturası olacak mı?
Fatura çıkacak bir durum yok. Hukukçular bunu çevirebilirlerse ortada sorun kalmayacak zaten... Sonuçta 1.5 milyon euro'ya transferi gerçekleştirdik.
Galatasaray, Grosskreutz'u ucuza mı aldı?
Tabii ki... Galatasaray bu sene 5 tane Premier Lig seviyesinde, milli takım seviyesinde oyuncu aldı. Geçen sene 8.5 milyon euro civarında menajer komisyonu ödenmiş. Şimdi biz bunu 1 milyon euro'ya indirince tabii ki herkesin ayağına basmış olduk. Aslında bu Dursun ağabeyin başarısı... Galatasaray tarihinde ilk defa kazık yemeden transfer dönemini kapattı. Keşke bu olay da olmasa daha iyi olacaktı.
Bu olay Galatasaray'ın imajına zarar verir mi?
Zarar vermez. Galatasaray'ın son 10 senesinde yaşanan olayları düşünürseniz bu ilk 50'ye bile girmez. Hajrovic'e verilen 4 milyon euro var.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.