Cumartesi 12.09.2015
Son Güncelleme: Cumartesi 12.09.2015

2010-2011 ruhu geliyor!

"Kayseri ve Galatasaray maçlarını kayıpsız geçersek iyi hava yakalar, daha da çok öz güven kazanabiliriz. 2010-11 ruhunu yakalayabiliriz."

Trabzonspor Genel Sekreteri Köksal Güney, bordo-mavili takımın son yıllarda en başarılı olduğu 2010-2011 sezonundaki ortamı yakalayabileceğini söyledi. Güney, Trabzonspor'un ligin ilk 3 haftasında 2 galibiyet, 1 beraberlik alarak 7 puanla averajla ikinci sırada yer aldığını ve 2010-2011 sezonundan sonraki en iyi lig başlangıcını yaptığını belirtti. Güney, Kayseri ve G.Saray maçıyla 5 haftalık süreci tamamlayacaklarını belirterek, "İlk 5 haftayı bu galibiyetlerle tamamlarsak gelecek adına çok önemli olacak" dedi. Kayseri karşısında sahadan 3 puanla ayrılmalarının da G.Saray maçına olumlu motivasyon sağlayacağını anlatan Güney, "Bu 5 haftayı, çok önemli rakiplerle oynayarak kapamış olacağız. En az puan kaybıyla geçersek takım içindeki kenetlenme artar. " diye konuştu.
MARİN'E 11 ŞANSI
Ligin ilk 3 haftasını 7 puanla geçen Trabzonspor'da futbolcuların formda olması Şota'yı 11 oluşturma konusunda zorluyor. Savunmada Mustafa Yumlu'nun yanında Douglas'ı görevlendirmeyi planlayan Şota, Marin'e de yer arıyor. Akhisar karşılaşmasında 10 dakika forma şansı bulan, Rizespor ile oynanan hazırlık maçında ise 90 dakika sahada kalan ve etkili bir futbol ortaya koyan Alman oyuncu Kayseri'de 11'de sahaya çıkacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.