Cumartesi 24.10.2015
Son Güncelleme: Cumartesi 24.10.2015

Mükemmeli arayan adam

Alman yıldız, Rusya'da beraberlik golünü atmasına rağmen performansından memnun olmadığını dile getirdi. Oysa rakamlar Gomez'in tam aksini söylüyor

Beşiktaş'ta yaşadığı uyum sürecinin ardından gollerini peş peşe sıralamaya başlayan Gomez, Lokomotiv maçında da fileleri havalandırarak beraberliği getiren isim oldu. Alman Panzeri karşılaşmanın ardından yaptığı açıklamada ise performansından memnun olmadığını ve daha fazla gol atması gerektiğini söyledi. Ancak istatistikler, Gomez için tam aksini söylüyor. İşte, ikinci baharını yaşayan tecrübeli oyuncunun Beşiktaş karnesi:
7 GOLE ULAŞTI: Süper Lig'de siyahbeyazlı formayla son 5 maçta 6 gol attı. Başakşehir, F.Bahçe ve Eskişehir maçlarında ikişer kez fileleri havalandırdı. UEFA Avrupa Ligi'nde de Lokomotiv maçıyla siftah yapıp toplamda 7 gole ulaştı.
KESKİN NİŞANCI: Sezonun geride kalan bölümünde 14 isabetli şut çekip bunların 7'sini gole çevirdi. Yani Mario Gomez yüzde 50'lik başarı oranı yakaladı.
KENDİSİNİ AŞTI: 2013-2014'te 15 maçta 4 gol, 2014-2015'te 32 maçta 10 gol atan Gomez, bu sezon ise 11 maçta 7 gole ulaştı ve ortalamalarının üzerine çıktı.

İTALYA İZLERİNİ SİLDİ: Fiorentina formasıyla 48 maçta 14 gol bulan Alman yıldız, Beşiktaş'la sadece 11 maçta 7 gol kaydetti. Süper Mario, böylece İtalya'da yaşadığı kötü deneyimin izlerini de silmiş oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.