Salı 08.12.2015
Son Güncelleme: Salı 08.12.2015

O paraları Lucescu’ya verip rahat uyusaydık

Trabzonspor'un yeni başkanı Muharrem Usta ilk röportajını SABAH'a verdi

Trabzonspor Kulübü'nün yeni başkanı Muharrem Usta, koltuğa oturmadan ilk röportajını SABAH'a verdi. Muharrem Usta, ekibiyle beraber çok ağır bir sorumluluğun altına girdiklerini vurguladı ve "Bu büyük camianın hedefi şampiyonluktan başka bir şey olamaz. Bu büyük başarıya kendimizi odakladık ve artık o kaçınılmaz oldu" dedi. Usta, teknik direktör adayı Mircea Lucescu ile görüştüklerini de yeniledi.
İSTİKRAR İÇİN DOĞRU ADRES LUCESCU!
Usta, Rumen teknik adam Mircea Lucescu'nun uzun zamandır Ukrayna'da olduğunu ve oradan ayrılacağını tahmin ettiğini belirterek, "Lucescu ile aramızda çok iyi bir dostluk var. Kendisi ile görüşüyoruz ve Lucescu çok yüksek ihtimalle buraya gelecek. Aslında devamlı konuşuyoruz. Eğer Ukrayna'dan ayrılırsa ki ben ayrılacağına inanıyorum, o zaman Lucescu ile biz el ele kol kola kalıcı istikrarlı bir yolculuğa çıkacağımızı düşünüyoruz" değerlendirmesini yaptı.

TRABZON CAMİASI HER ZORLUĞU ÇÖZER
Usta,
Lucescu'nun Ukrayna'da çok yüksek rakamlar kazandığı için Türkiye'ye gelmeyeceği yönünde görüş bildirenlere ise şu yanıtı verdi: "Trabzonspor'da öyle oyuncularımız var ki kontrat bedellerini toplayınca ortaya çıkan rakam muazzam. Toplamda 48 oyuncumuz var. Keşke 48 oyuncu yerine 25 oyuncumuz olsaydı da geri kalan 23'üne verdiğimiz paranın yüzde 10'unu Lucescu'ya verseydik de rahat bir uyku uyusaydık. Trabzonspor büyük camiadır, bu işleri çözebilir. Zorlu yarışta olacaksanız teknik direktörünüz, yönetiminiz, futbolcularınız ve camianız bütünleşecek. Bunun için aradaki çimento hocadır. O nedenle teknik direktör seçiminde hata yaptınız mı her şeyiniz bozuluyor. Biz diyoruz ki; istikrarlı, Türkiye'de ve kariyerinde başarıya imza atmış bir hoca ile bizim yönetimimiz de başarı yakalayacaktır. Biz hem ona çok güveniyoruz hem de kendimize."
TRABZONSPOR'DA OYUNCULARIN SEVGİYE VE İLGİYE İHTİYACI VAR
Trabzonspor'un başarısı için Trabzon kökenli isimlere aktif roller vereceklerini dile getiren Usta, "Fatih Tekke, Hami Mandıralı ve Giray Bulak gibi isimler, hatta Sadi hocam (Tekelioğlu). Bunlar bizim abilerimiz, kardeşlerimiz. Kimin nerede faydalı olacağını görürsek onu orada değerlendireceğiz. Doğru sandalyeye, doğru ismi yerleştirirseniz orada başarılı olmamak elde değil. 'Trabzonspor'un herhangi bir derdinde en çok kimin ciğeri yanar' diye sorduğunuzda bu camianın içinden gelenlerin yanar. Fatih Tekke de böyle bir arkadaşımız. Bizi defalarca şampiyonluğa ulaştıran arkadaşlarımızla da oturup konuşacağız. Trabzon'da futbolcuların sevgiye ve ilgiye ihtiyaçları var. Umarım gerek saha sonuçları gerekse ekonomik ve itibar olarak istediğimiz noktalara geliriz" dedi.
GÖVDEMİZ TAŞIN ALTINDA TEK HEDEF ŞAMPİYONLUK
Usta, kongrenin tüm Türkiye'ye örnek olacak güzellikte geçtiğini ve bu durum karşısında duygulandığını aktararak, "Herkes bir kavga beklentisi içerisindeydi ama gerek başkan adayları, gerekse delegeler Trabzon'un futbolun başkenti olduğu mesajını net bir şekilde verdi. Dünyanın her yerinden, 'biz buraya değişim için geldik' dediler. Değil Türkiye, Avrupa'dan gelenler oldu. Bu büyük bir güç, bu büyük gücü harekete geçirdiğimizde, o milyonlarımız güvendiği gücü gördüğünde camia ayağa kalkacaktır. Bu büyük camianın hedefi şampiyonluktan başka bir şey olamaz. Bu büyük başarıya kendimizi odakladık ve artık o kaçınılmaz oldu. Camiadan tek istediğimiz takımımıza dört elle sarılmaları. Biz yönetim kurulu olarak sadece elimizi değil gövdemizi de bu taşın altına koyduk" dedi.
48 OYUNCUDAN GİDENLER OLUR!
Usta, ekonomik anlamda kulübün acil ödemelere ihtiyaç duyduğunu da belirterek, "Bu kadar ciddi problem hemen çözülmeyecek. Hangi oyuncumuzun hangi nedenle bu durumda olduğuna bakacağız. 48 tane oyuncu ile bu yolculuğun devam edemeyeceğini biliyoruz. Teknik direktörümüzden bu durumla ilgili bilgi alacağız. Mali tablo ile ilgili de bilgileri alacağız. Bu iskelet içerisinde kimler olacağını, kimlerle yola devam edeceğimizi görüşeceğiz. Güçlü bir yönetim ile göreve geldik ve bunların üstesinden geleceğiz" ifadelerini kullandı.