Pazar 13.12.2015
Son Güncelleme: Pazar 13.12.2015

Aslan iyi Denizli kötü

G.Saray, Beşiktaş'la oynadığı son 10 maçın 7'sini kazandı, 3'ünden ise beraberlikle ayrıldı. Mustafa Denizli ise kariyerindeki 30 derbide 15 kez kaybederken 8 galibiyet ve 7 beraberlik gördü

Ezeli rakibi Beşiktaş'a son dönemdeki derbilerde Galatasaray'ın büyük üstünlüğü söz konusu. Beşiktaş'a 2011'den beri yenilmeyen sarı-kırmızılılar, siyah-beyazlılarla oynadığı son 10 maçın 7'sini kazandı, 3'ünde sahadan beraberlikle ayrıldı. Aslan, son 5 maçta ise Kartal'ı hep yendi. İstatistiklerin favori gösterdiği Cim Bom'da aynı durum kulübedeki Mustafa Denizli için ise geçerli değil!
GALATASARAY'A GELİYOR
25 YILDIR DIŞARIDA YOK
Denizli; Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş'ın başında çıktığı 30 lig derbisinin 15'ini kaybetti, 8 galibiyet ve 7 beraberlik gördü. Mustafa Denizli'nin son deplasman zaferi de 25 yıl önce gerçekleşti; Galatasaray Aralık 1990'da Fenerbahçe'yi 2-1 yenmişti. O tarihten sonra Denizli 3 büyüklerin başında ligde 9 deplasman derbisine çıktı ve 8 yenilgi ve 1 beraberlik aldı.
ÖN LİBERO İÇİN HENÜZ KARAR YOK
Galatasaray Teknik Direktörü Mustafa Denizli'nin Beşiktaş derbisinde ön liberoda kimi oynatacağı merak konusu oldu. Kurt hocanın kafasında ise iki plan var. İlk ihtimale göre Astana maçı 11'i bozulmayacak ve Chedjou yine ön liberoda görev yapacak. Diğer ihtimal ise Chedjou'nun stopere, Hakan Balta'nın sol beke geçmesi, orta sahada ise Selçuk İnan'ın yanında Bilal veya Jose Rodriguez'in oynaması.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.