Salı 15.12.2015

Rekorların kralı Cavcav

G.Birliği’nde 37 yılda 63 teknik adam değiştiren Cavcav döneminde, Süper Lig ekiplerinde başkanlık 231, teknik adamlık koltuğu ise 507 defa değişti. Değişmeyen tek o oldu...

Sezona İskoç teknik adam Stuart Baxter ile başlayan, 4. haftada Mehmet Özdilek'i göreve getiren Gençlerbirliği Başkanı İlhan Cavcav, 15. haftada da Özdilek'le yollarını ayırırken, bu alanda da Avrupa'da rakipsiz kaldı. Tam 37 yıldır Gençlerbirliği'nin başında olan Cavcav bu sürede 40 farklı teknik adam ile 63 defa çalışırken, bu alanda Avrupa'da örneği bulunmuyor. 1978'de başlayan İlhan Cavcav döneminde şu an Süper Lig'de bulunan 17 ekip 231 defa başkanlık koltuğunu değiştirdi. Ayrıca tam 507 kez teknik adam değişikliği yapılırken, bu sayı Almanya'da 202'de kaldı. Öte yandan Cavcav takımda teknik adam operasyonunu yaptıktan sonra, solunum yetmezliği ve zatürre tedavisi için tekrar GATA'ya kaldırıldı.
Süper Lig ekiplerinin 37 yılda kulübesinde oturan teknik adam ve görev yapan başkan sayıları

T.ADAM BAŞKAN
1 Gençlerbirliği 63 1
2 Gaziantepspor 40 14
3 Trabzonspor 33 12
4 Fenerbahçe 31 11
5 Ç.Rizespor 30 28
6 T.Konyaspor 29 15
7 Mersin İ.Y. 29 15
8 Eskişehir 29 17
9 M.Sivasspor 28 13
10 Bursaspor 25 19
11 Beşiktaş 25 10
12 Galatasaray 25 10
13 Kasımpaşa 24 15
14 Antalyaspor 24 17
15 Osmanlı FK 21 10
16 Akhisar Bld. 20 10
17 Kayserispor 20 15
18 M.Başakşehir 11 9
TOPLAM......................507.......232

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.