Perşembe 31.12.2015 00:00

Beşiktaş'ın agresifliğinden eser kalmadı

Hırvat çalıştırıcı Bilic yönetiminde 2014-2015 sezonunun ilk yarısında 8 kez kırmızı kartla cezalandırılan siyah-beyazlılar Şenol Güneş idaresinde ise bu sezonun devre arasına 1 kırmızı kartla girdi.

Beşiktaş, geride kalan sezonun aksine 2015-2016 sezonunda daha sakin bir yapıya büründü.
Ligin en çok faul yapılan takımlarından biri olan, buna karşın sinirlerine hakim olan Beşiktaş, bir öncesi sezona oranla en büyük değişimi kırmızı kart sayılarında yaşadı.
Hırvat çalıştırıcı Slaven Bilic yönetiminde 2014-2015'in ilk yarısında 8 kez kırmızı kartla cezalandırılan siyah-beyazlılar, Şenol Güneş idaresinde ise bu sezonun devre arasına bir kırmızı kartla girdi.
Beşiktaş, geride kalan sezon 34 haftalık periyotta 10 kez kırmızı kartla cezalandırılırken, siyah-beyazlılar bu konuda ligin zirvesinde yer aldı.
En hırçını Quaresma

Spor Toto Süper Lig'de 2015-2016 sezonunun ilk yarısında Beşiktaş'ın en hırçın futbolcusu, Portekizli Ricardo Quaresma oldu.
Süper Lig'in ilk yarısında siyah-beyazlı formayla mücadele eden 20 futbolcudan 14'ü kart gördü. Beşiktaşlı futbolcular, sezonun ilk yarısında toplam bir kırmızı, 40 sarı kartla cezalandırıldı.
Portekizli yıldız Ricardo Quaresma, 14 futbolcu arasında kırmızı kart gören tek isim olurken, 5 kez de sarı kartla cezalandırıldı ve siyah-beyazlı ekibin en hırçın ismi olarak ön plana çıktı.
Beşiktaş'ta en fazla sarı kart gören futbolcu ise 6 kezle Oğuzhan Özyakup oldu. Oğuzhan Özyakup'u beşer sarı kartla Ersan Adem Gülüm ve Necip Uysal takip etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.