Çarşamba 13.01.2016
Son Güncelleme: Çarşamba 13.01.2016

Devran tersine döndü

Beşiktaş'ta yaşanan sakatlık sayısı, 2014-15 sezonun ilk yarısına göre %70 oranında azalarak 29'dan 9'a düştü. Bu oran Fenerbahçe'de %120, Galatasaray'da ise %60 arttı

Sakatlık konusunda geçen sezon Avrupa'da zirveyi kimseye kaptırmayan Beşiktaş, teknik heyet ile sağlık ekibinde yaşanan değişiklikler ve BJK Nevzat Demir Tesisleri'ndeki yenileme çalışmalarının ardından bu sorunu büyük ölçüde çözdü. Siyahbeyazlı takımda 2014-2015 sezonun ilk yarısında 16 farklı isim 29 defa sakatlanırken, bu sezon 7 farklı futbolcu sadece 9 sakatlık yaşadı. Sakatlıktaki azalma oranı ise %70 olarak gerçekleşti. Beşiktaş'ta düşüş gösteren bu oran, ezeli rakipleri Fenerbahçe ve Galatasaray'da ise tam tersi bir gelişme göstererek tavan yaptı. Sarılacivertlilerde 33 sakatlık ile artış oranı %120'ye yükselirken, sarıkırmızılılarda bu oran 24 sakatlıkla %60 oldu.
GÜNEŞ BULDOZER GİBİ!
Beşiktaş'ın dün sabahki kondisyon çalışmasını salona alan teknik direktör Şenol Güneş, oyuncuların adeta pestilini çıkardı. Futbolcular, antrenmanın ardından BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde kalarak akşam idmanına kadar olan süreyi masaj ve dinlenme ile geçirdiler. Bazı oyuncular, Şenol Güneş'in kondisyon yüklemeleri ile ilgili olarak "Hoca sezon başında olduğu gibi devre arasında da buldozer gibi ezdi, geçti" diye espri yaptı. Siyah-beyazlılar, akşam idmanında ise taktik ağırlıklı bir çalışma gerçekleştirdi. Bu arada kasığına top isabet eden Milosevic, tedbir amacıyla antrenmanı yarıda bıraktı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.