Pazartesi 25.01.2016 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 25.01.2016 14:20

Galatasaray böyle batağa sürüklendi!

UEFA Finansal Fair Play Kriterlerini yerine getirmediği gerekçesiyle gelecek iki sezonda Avrupa kupalarından men edilme riski bulunan Galatasaray'ın son 6 sezonda transfere harcadığı rakam adeta dudak uçuklatıyor.
Galatasaray Sportif Sınai ve Ticari Yatırımlar AŞ'nin borsada işlem görmesinin ardından sarı-kırmızılı kulüp, yaptığı transferlerin maliyetlerini resmi kanallardan kamuoyu ile paylaşmaya başladı. 2010-2011 sezonunda başlayan bu uygulama ile borsada işlem gören diğer kulüplerde olduğu gibi Galatasaray'da da sonuçlanan transferlerin maliyetleri Kamuyu Aydınlatma Platformunda (KAP) yayımlanıyor.
AA muhabirinin KAP'ta yayımlanan resmi verilerden derlediği bilgilere göre, Galatasaray Kulübü, son 6 sezonda 67 transfere imza attı. Sarı-kırmızılı kulüp, bu transferler için toplamda yaklaşık 150 milyon avro bonservis ücreti ödedi.
Galatasaray, bu süreçte yapılan transferler, kadrodaki oyuncular, altyapıdan çıkan futbolcular ve mevcut anlaşmaların iyileştirilmesi ya da uzatılması yoluyla imzalanan sözleşmelerde ciddi bir mali yükümlülüğün altına girdi. Sarı-kırmızılı kulüp, 2010-2011 ile başlayan 6 sezonda oyunculara verilen yıllık garanti para bakımından yaklaşık 380 milyon avroluk taahhütte bulundu. Galatasaray Kulübü daha sonra verim alamadığı oyuncuların sözleşmelerini feshetme, başka kulübe gönderme veya kiralama yöntemiyle, bu taahhüdü azaltma yoluna gitti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.