Cumartesi 05.03.2016
Son Güncelleme: Cumartesi 05.03.2016

Serbest düşüş

Siyah-beyazlılar, bu performanslarıyla Avrupa'nın en büyük 10 liginde yer alan ilk 5 sıra takımları arasında kendisine sondan 8. sırada yer buldu. Kara Kartal, çok eleştirilen G.Saray'ın da 8 basamak gerisinde kaldı

Önce Kadıköy'de Fenerbahçe'ye yenilip lig liderliğini ezeli rakibine kaptıran, ardından Ziraat Türkiye Kupası'nda Konyaspor'a elenen Beşiktaş, ilk yarıdaki performansını mumla arıyor... Geçen sezon da benzer bir performans sergileyip, ikinci yarıda yarıştan kopan siyah-beyazlı ekip, 2016 yılında 12 maçta; 5 galibiyet, 2 beraberlik ve 5 yenilgi alarak serbest düşüşe geçti. Kara Kartal, 2016 yılında oynadığı maçlar itibarıyla Avrupa'nın en büyük 10 ligindeki ilk beş sıra takımları baz alınarak yapılan değerlendirmede ancak 43. sırada kendisine yer bulabildi.
GOL SEVİNCİNİ SECDEDE YAŞAYAN GOLCÜLER!
KONYA 8, F.BAHÇE 12. SIRADA

12 maçta 1.41 puan ortalaması tutturan Beşiktaş, sıralamada ligin en çok eleştirilen takımı olan Galatasaray'ın da gerisinde kaldı. Sarıkırmızılı ekip, 2016 yılında oynadığı maçlarda 1.66 puan ortalaması ile 50 takım arasında 35. olarak, Beşiktaş'ın 8 basamak önüne geçti. Ziraat Türkiye Kupası'nda Beşiktaş'ı eleyip adını yarı finale yazdıran Konyaspor, 2.53 puan ortalamasıyla 8.'liğe kurulup en başarılı Türk takımı unvanını aldı. Fenerbahçe ise 2.26'lık ortalama yakalayıp 12. sıraya yerleşti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.