Cumartesi 19.03.2016
Son Güncelleme: Cumartesi 19.03.2016

Duygusal derbi

Ahmet Çakar: Son yıllarda psikolojik boyutları böylesine yüksek bir maç hiç oynanmadı. gürcan bilgiç : İki farklı duygunun adaleler kadar görev yapacağı çok enteresan bir derbi olacak. LEVENT TÜZEMEN: İnşallah Mete Kalkavan kararlarıyla bir 'Mete Bebek' olmaz.

Ahmet Çakar
Son yılların en kritik derbisi

Yıllar önceyi hatırlıyorum. Maçı ben yönetmiştim... Fenerbahçe Sigma Olomouc'tan 7 gol yiyip İstanbul'a dönmüştü. Dönemin başkanı Metin Aşık istifa etmişti. Maç Ali Sami Yen Stadı'ndaydı, üstelik Galatasaray, Eintracht Frankfurt'u geçip Avrupa'da yoluna devam ediyordu. Galatasaray çok üstündü ama Fenerbahçe maçı kazandı. Demek istediğim şu; bu derbiler hiç belli olmaz. Aslında bu beylik bir laf... Galatasaray, kadro kalitesi olarak Fenerbahçe'nin biraz altında. Üstelik havası kaçmış durumda. Fenerbahçe ise bir katliama uğradı ve ülkeye dönüp, şampiyonluk yolunda çok önemli bir maça çıkacak. Fenerbahçe kazanamazsa şampiyonluğu sıkıntıya sokar. Galatasaray kazanırsa büyük acıların, önemli başarısızlıkların üstünü büyük oranda kapatır. Son yıllarda psikolojik boyutları böylesine yüksek bir maç hiç oynanmadı. Herkesin çok dikkat etmesi lazım. Özellikle de hakem Mete Kalkavan'ın. Hiçbir derbi Pazar günkü maç kadar sağduyulu ve psikolojik faktörlerin göz önüne alınması gereken bir hakeme ihtiyaç duymadı. Sonuca gelince; pek tabii ki 3 ihtimale de açık.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.