Salı 05.04.2016 00:00
Son Güncelleme: Salı 05.04.2016 16:40

Şampiyon kim olacak? Usta kalemler yorumladı

Spor Toto Süper Lig'de Beşiktaş ile Fenerbahçe arasındaki şampiyonluk yarışı iyice kızıştı. Peki iki takımın ligde kalan maçlarına bakıldığında şampiyonluk hangisine daha yakın? İşte futbol otoritelerine göre Süper Lig'in şampiyonu...

Spor Toto Süper Lig'de son haftalara girilirken şampiyonluk adayları üst üste puanlar kaybetti. Fenerbahçe-Osmanlıspor maçı golsüz berabere biterken, Beşiktaş ise Kasımpaşa'ya 2-1 mağlup oldu. Lider Beşiktaş'ın 27 maç sonunda 63, takipçisi Fenerbahçe'nin 26 maç sonunda 60 puanı bulunuyor. İki takım arasında ikili averajda Fenerbahçe'nin üstünlüğü var.
İki takımın Spor Toto Süper Lig'de kalan maçları ise şöyle:
BEŞİKTAŞ'IN FİKSTÜRÜ:
09.04.2016 Beşiktaş-Bursaspor
16.04.2016 Sivasspor-Beşiktaş
23.04.2016 Akhisar Bld-Beşiktaş
30.04.2016 Beşiktaş-Kayserispor
08.05.2016 Galatasaray-Beşiktaş
16.05.2016 Beşiktaş-Osmanlıspor
22.05.2016 Konyaspor-Beşiktaş

FENERBAHÇE'NİN FİKSTÜRÜ:
10.04.2016 Konyaspor-Fenerbahçe
13.04.2016 Galatasaray-Fenerbahçe
17.04.2016 Fenerbahçe-Mersin İ.Y
24.04.2016 Trabzonspor-Fenerbahçe
01.05.2016 Fenerbahçe-Gaziantepspor
09.05.2016 Başakşehir-Fenerbahçe
15.05.2016 Fenerbahçe-Gençlerbirliği
22.05.2016 Sivasspor-Fenerbahçe
Peki iki takımın ligde kalan maçlarına bakıldığında şampiyonluk hangisine daha yakın? İşte bu soruyu Türkiye'nin futboldaki otorite isimlerine sorduk. İşte yorumları:
Bora EĞRİÇAYIR - Özge AYDIN / SABAH.COM.TR

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.