Pazartesi 09.05.2016 00:00

Passolig, 2 milyonu geçti

Tribünlerdeki şiddet olaylarını engellemek adına 2014 yılında hayata geçirilen Passolig Kartı uygulamasında taraftar sayısı 2 yılda 2 milyonu geçti.

Passolig'den yapılan açıklamaya göre, iki yıllık süreçte üye sayısı iki milyonu aştı. Türkiye'nin 81 ilinde satışı gerçekleşen kartlarda Fenerbahçe 400 bin 367 kartla ilk sırayı alırken, Anadolu takımlar arasında yüz bin barajını geçen tek takım ise 100 bin 418 ile Torku Konyaspor oldu. Galatasaray'ın 377 bin 239 kartla Fenerbahçe'yi takip ettiği uygulamada Beşiktaş 320 bin 615 kartla üçüncü sırada yer aldı.

PTT 1. Lig'de ise Spor Toto Süper Lig'e çıkma mücadelesi veren Adana Demirspor 39 bin 162 Passolig Kart ile en üst basamakta bulunurken, Adana Demirspor'u; Samsunspor, Balıkesirspor ve Adanaspor takip etti.

KADIN TARAFTARDA DA LİDER FENERBAHÇE

Fenerbahçeli kadın taraftarlar Passolig Kart sayısında zirvede yer alıyor. Sarı-lacivertli takımın kadın taraftarları 43 bin 539 kart ile birçok Spor Toto Süper Lig takımını geride bırakırken, sarı lacivertlileri toplam 44 bin 291 kadın taraftarla Galatasaray ve Beşiktaş takip etti.

Öte yandan Passolig Kart sahiplerinin yaş aralığı dağılımına bakıldığında en büyük kesimi, seyircilerin yarısından fazlasına karşılık gelen (yüzde 53,3) 19-35 yaş aralığı oluşturuyor. Bu yaş kesimini yüzde 28,4 ile 35-55 yaş aralığındaki taraftarlar takip ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.