Perşembe 02.06.2016
Son Güncelleme: Perşembe 02.06.2016

Eriyeceksiniz

ABD’li kondisyonerin hedefi Hırvatistan karşılaşmasına kadar Milli Takım’ı 50 kg zayıflatmak... Ozan ve Caner başta olmak üzere birçok futbolcuya özel bir diyet programı uygulanıyor

Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim, Euro 2008'de olduğu gibi Euro 2016 öncesinde de A Milli Takımı, ABD'li uzman Scott Piri ve ekibine teslim etti. Kondisyoner Scott Piri'nin ekibine beş gün önce dahil olan beslenme uzmanı Paige Crawford, idmanlar öncesi, sırası ve sonrasında futbolcuların sıvı ve vitamin dengesini ayarlıyor. Ozan Tufan ve Caner Erkin başta olmak üzere futbolcuların turnuva öncesi ve süresince 50 kiloya yakın zayıflaması planlanıyor. Bu kapsamda Ozan ve Caner'in yanı sıra bazı oyunculara özel beslenme ve çalışma programı uygulanıyor. Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim de uzun süredir uyguladığı diyet programı sayesinde yaklaşık 14 kilo verdi.
YENİ OYUN KURALLARINI ÖĞRENDİLER
A Milli Takım'a Euro 2016 öncesi Futbol Oyun Kuralları ve Müsabaka Sonucunu Etkilemenin Önlenmesi konulu iki sunum yapıldı. UEFA'nın şampiyonaya katılan tüm finalist takımlara zorunlu tuttuğu sunumların ilkini UEFA Hakem Komitesi Üyesi Jaap Uilenberg ve UEFA Hakem Gözlemcisi Murat Ilgaz gerçekleştirdi. Uilenberg ve Ilgaz, 1 Haziran 2016 tarihinden itibaren yürürlüğe giren yeni kurallarla ilgili çeşitli görüntüler eşliğinde oyunculara bilgiler verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.