Cuma 10.06.2016
Son Güncelleme: Perşembe 09.06.2016

Çekleri tanıyoruz

Hırvatistan ve İspanya maçları Türkiye için aslında tek bir anlam taşıyor: Çek Cumhuriyeti finaline nasıl çıkılacağı… Tıpkı Euro 2008 gruplarında olduğu gibi üçüncü maçı oynayacağımız Çekler, grupta belki de en yakından tanıdığımız ekip konumunda. Eleme grubunda mücadele verdiğimiz ve içeride yenilip dışarıda yenerek kol kola Fransa'ya geldiğimiz Pavel Vrba'nın öğrencileri, teknik direktörleri önderliğinde iyi bir çizgi yakaladı. Viktoria Plzen'deki başarısını Çek Cumhuriyeti'ne de taşımayı bilen Vrba, 4- 2-3-1 düzeniyle oynamayı seviyor. Merkez orta sahada teknik, kanatlarda ise hızlı oyunculara şans veren Vrba, beklerde ise kanattan devşirilmiş hücumcu oyunculara şans veriyor. Blok halinde savunma yapabilmelerinin yanı sıra duran topları da iyi kullanan Çeklerin eksiği ise gruptaki diğer ekiplere göre kadrosunun dar olması. Takımın oyun kurucusu Rosicky, Arsenal'de bu sezon toplam 20 dakika oynadı. Kilit isimler kötü oynarsa ikinci bir Türkiye hüsranı yaşayabilirler.
Yıldız Adayı: Vladimir Darida
Eğer Çekler bir şeyler başaracaksa bu şüphesiz 25 yaşındaki Vladimir Darida'nın performansına bağlı olacak. Hertha Berlin'le maç başına 12 kilometre mesafe kat eden, enerjik ve üretken bir orta saha olan Darida, bu yazın yıldızlarından biri olmaya aday. Adı son aylarda Real Madrid'le anılan oyuncu alçak gönüllüğüyle de takdir topluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.