Salı 14.06.2016
Son Güncelleme: Salı 14.06.2016

Millilere güç lazım!

65 hava topu mücadelesinin sadece 25’ini, 106 ikili mücadelenin ise 49’unu kazanabildik. 45 ila 60. dakikalar arasındaki yüzde 34’lük ikili mücadele kazanma oranımız ise 60 ila 75. dakikalar arasında yüzde 27’ye düştü

Hani reklamda maç sırasında gücü biten Ronaldo'ya bir cip takılınca yine eski gücüne kavuşuyordu ya, işte milli takımımıza da Hırvatistan karşısında böyle bir cip lazımdı... Bu maçta güç sorunu yaşayan ekibimizle ilgili de zaten Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim de 1-0'lık yenilgi sonrası bu konuya vurgu yapmış ve Arda, Hakan gibi yıldızların beklenen performansın altında kaldığını belirtmişti. Hırvatistan maçı boyunca girilen 65 hava topu mücadelesinin sadece 25'ini yani yüzde 38'ini kazanabildik. Yerden girilen birebir 106 ikili mücadelenin ise sadece 49'undan galip ayrıldık.

Milliler, bu alanda yüzde 46'lık kazanma yüzdesi yakalarken, maç boyunca iki alanda toplam 171 mücadele gerçekleşti ve bunların 74'ünü kazanan ay-yıldızlılar oldu. Milli Takım iyi başladığı mücadelede özellikle ikinci yarıda fizik olarak büyük düşüş yaşadı. 45 ila 60. dakikalar arasında yüzde 34, 60 ila 75. dakikalar arasında ise sadece yüzde 27'lik ikili mücadele kazanma yüzdesi yakalayabildik. Bu performans, milli takımın 3. bölgeye top taşımasını engelledi. Hırvatlar, 3. bölgede 325 saniye, Türkiye ise 231 saniye topla oynayabildi. Ardından da skor bulmak mümkün olmadı.
AYAKTA KALAN İSİMLERDEN BİRİ OZAN

Gol öncesi rakibi tutmak yerine gözünün önüne düşen saçını düzelttiği için eleştirilen Ozan, sosyal medyada sahanın en kötülerinden ilan edilse de performansı aslında ayakta kalan isimlerden olduğunu ortaya koyuyor. Futbolcu sahada yaptığı hamlelerin yüzde 70'inde isabet sağlarken, 38 pasında yüzde 80 isabet buldu. Futbolcu, rakipten seken 7 topu kazanarak bu alanda da sahanın en iyilerinden birisi oldu. Ozan, bu değerlerin yanında 8 ikili mücadele kazandı ve 7 Hırvatistan atağına da 'dur' dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.