Perşembe 16.06.2016 00:00

TOFAŞ'tan Bursaspor'a 900 bin dolarlık destek

Bursaspor Kulübü, yeni stadyumu Timsah Arena'nın tribün isim sponsorluğu konusunda TOFAŞ ile anlaşmaya varıldığını ve Kuzey Tribünü'nüne 3 yıl boyunca 900 bin dolarlık bedelle TOFAŞ isminin verildiğini duyurdu.

TOFAŞ Türk Otomobil Fabrikası A.Ş ile yeşil-beyazlı kulüp arasındaki isim sponsorluğu konusundaki görüşmeler mutlu sonla noktalandı. Bursaspor'un maçlarını oynadığı Timsah Arena'da Kuzey Tribünü'nün kapıları, 3 yıl boyunca toplamda 900 bin dolarlık bedel karşılığında 'TOFAŞ Tribünü' olarak taraftarlara açılacak.
İsim sponsorluğu ile ilgili sözleşmenin imzalanmasından sonra açıklama yapan TOFAŞ CEO'su Cengiz Eroldu, "Şehrimizin takımını destekleyecek önemli bir sponsorluğa imza attığımız için mutluyuz. TOFAŞ Tribünü'nün Bursaspor'a uğur getirmesini ve Bursaspor'un da başarılarıyla Bursa halkını gururlandırmasını diliyoruz" diye konuştu.
Bursaspor Başkan Ali Ay da, Kuzey Tribünü'ne ismini veren TOFAŞ'ın desteğine teşekkür ederek şöyle konuştu:
"Bursa'nın en önemli markası kuşkusuz Bursaspor'dur. Bursa'nın ve Bursa'dan dünyaya açılan bütün firma ve markaların kulübümüzle işbirliği içinde olduklarını görmek, bu şehrin insanına ve taraftarımıza gurur verir. TOFAŞ'ın Bursaspor'a isim sponsoru olması önemli bir işarettir ve kısa sürede stadın ismini, tribünlerini ve localarını Bursa markalarıyla buluşturacağımıza inanıyorum."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.