Çarşamba 29.06.2016

Kupada para geçmiyor

İngiltere Ligi’nden tam 257 kat daha aşağıda bir değere sahip olan İzlanda, EURO 2016’da rakibini saf dışı bıraktı

4.5 milyar Euro'luk değeri ile dünyanın en önemli ligine sahip olan İngiltere, İzlanda'ya boyun eğdi. Transfermarkt sitesi verilerine göre EURO 2016'da son 8'e adını yazdıran İzlanda'da tahmini olarak 17,5 milyon Euro değer biçilen lig, Avrupa'da ancak 48.sırada yer bulabiliyor. 12 takımın mücadele attığı İzlanda Pepsideild liginin değeri Premier Lig'den tam 257 kat daha aşağıda olurken, EURO 2016'da yine son 8'e kalan Galler de lig değeri ile 50.sırada yer alabildi.
Bir devir kapandı!
EURO 2016'ya veda eden İspanya'da Vicente del Bosque dönemi sona eriyor. Ülke basınında İspanya'nın; 2 Avrupa şampiyonluğu (2008, 2012) ve bir FIFA Dünya Kupası (2010) kazandığı altın çağın, EURO 2008 çeyrek finalinde penaltılarda İtalya'yı eleyerek başladığı ve EURO 2016'daki yine İtalya yenilgisiyle son bulduğu belirtiliyor. Haberlerde Vicente del Bosque'nin görevini bırakacağı ve yeni bir döneme girileceği savunuldu.
İngiltere'ye 1 milyar Euro bahis
Turnuvanın sürprizine imza atan İzlanda'nın İngiltere galibiyeti bahisçilere pahalıya patladı. Karşılaşmanın başlama düdüğüne kadar İngiltere galibiyetine 1 milyar Euro'nun üzerinde bahis oynanırken, oyun içerisinde de bu kadar tutarın İngiltere'nin galibiyeti için oynandığı tahmin ediliyor. Üzerine rekor düzeyde bahis oynanan İngiltere, mücadeleyi kaybetmesiyle bahisçiler en az 2 milyar Euro'dan oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.