Perşembe 25.08.2016 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 25.08.2016 22:48

Fenerbahçe 5. kez gruplarda

Avrupa'nın kulüpler bazındaki en prestijli ikinci organizasyonu olan UEFA Avrupa Ligi'nin play-off eleme turunda İsviçre'nin Grasshoppers takımını eleyen Fenerbahçe, 5. kez gruplarda mücadele edecek.

UEFA Avrupa Ligi play-off eleme turunda İsviçre'nin Grasshoppers takımıyla eşleşen Fenerbahçe, İstanbul'da yapılan ilk maçta rakibini 3-0 yenerek, deplasmandaki rövanş maçına avantajlı geldi. Sarı-lacivertliler, Zürih kentindeki Letzigrund Stadı'nda oynanan rövanş maçını ise Jose Fernandao ve Miroslav Stoch'un golleriyle 2-0 kazandı. Bu skorların ardında rakibini kupa dışına iten sarı-lacivertli ekip, 5. kez gruplarda mücadele etme hakkı kazandı.

Sistem değişikliğine gidilerek 2004-2005 sezonundan itibaren ilk tur yerine grup aşamasına geçilen organizasyonda sarı-lacivertli takım, daha önce 4 kez mücadele etti. Fenerbahçe, 2005-2006, 2009-2010, 2012-2013 ve 2015-2016 sezonlarında yer aldığı gruplardan üst tura çıkmayı başarmıştı.

ELEMELERDE GÜLÜYOR

Fenerbahçe, UEFA Kupası ve UEFA Avrupa Ligi'nde daha önce 8 kez elemelerde mücadele ederken, 7 kez gülen taraf oldu.

Daha önceki adıyla UEFA Kupası'nda 3 kez ön eleme oynayan Fenerbahçe, üçünde de rakiplerini kupa dışına itti. Yapılan statü değişiklikleriyle 2009'da UEFA Avrupa Ligi adını alan organizasyonda ise 5 kez elemelerde mücadele eden Fenerbahçe, 4 kez turu geçti. Sarı-lacivertliler, sadece bir eleme eşleşmesinde rakibine üstünlük kuramadı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.