Pazar 18.09.2016

Özlem rekorla bitti

120 gün sonra TT Arena’da taraftarıyla buluşan Galatasaray, satılan 24 bin bilet ile beş yılın rekorunu kırarken, tribünde 30 bin sarı-kırmızılı futbolsever, takıma coşkuyla destek verdi

Galatasaray, 120 gün aradan sonra Türk Telekom Arena'da taraftarıyla buluştu. Cezası yüzünden ilk haftadaki Karabükspor maçını boş tribünlere oynayan sarı-kırmızılı takımın dünkü Rizespor maçına taraftarlar akın etti. Karşılaşma öncesinde 24 bin biletin satıldığı açıklanırken, bu sayı son beş yılın en yüksek değeri oldu. Cimbom, kombinelerle birlikte 29 bin 479 kişinin desteği ile Çaykur Rize karşısında mücadele etti. Bu değer de son üç sezonun en yüksek değerlerinden bir tanesi oldu. G.Saray, 2014-15, 2015-16 ve bu sezonda toplam 57 iç saha maçı oynadı ve en yüksek taraftar sayısına 24 Mayıs 2015'te Beşiktaş ile oynadığı ve 47 bin 800 taraftarın geldiği maçta ulaşmıştı.
10 yılda ilk defa
Rize karşısında 720 pas yapan ve bunların 621'inde isabet sağlayan G.Saray, son 10 yılda oynadığı 460 maç içinde ilk defa böylesine yüksek bir değere ulaştı. Takım pas ve isabetli pas değerlerinde 10 yılın rekorunu kırarken, bu sezon 4 maçta da 600 pas değerinin üzerine çıktı.
'Riekerink bey diyeceksiniz'
Tribünlerden teknik direktör Jan Olde Riekerink'e sevgi gösterilerinde bulunan taraftarların, "Sana inanıyor ve güveniyoruz hocam" ve "Riekerink Bey diyeceksiniz" yazılı pankartlar açtıkları görüldü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.