Cumartesi 24.09.2016

Tek aşk futbol

Siyah, beyaz, sarı, kırmızı… Ligin en iddialı iki takımı Beşiktaş ve Galatasaray kozlarını Vodafone Arena’da paylaşıyor. 5 yıllık yasağın ardından ilk kez bir lig derbisinde tüm taraftarlar ve renkler bir arada olacak. Bugün Dolmabahçe’de karnaval yaşanacak...

STAT: VODAFONE ARENA
SAAT: 20:00
YAYIN: LİG TV
HAKEM: ALİ PALABIYIK
Beşiktaş'ın muhtemel 11'i: Fabricio, Gökhan Gönül, Marcelo, Tosic, Caner Erkin, Atiba, Gökhan İnler, Quaresma, Oğuzhan, Olcay, Cenk Tosun
Galatasaray'ın muhtemel 11'i: Muslera, Sabri, Chedjou, Hakan Balta, Carole, Tolga Ciğerci, Selçuk İnan, Yasin, Sneijder, Bruma, Eren Derdiyok
Pasta zirvedeler...
Derbi öncesi mücadele gücü en yüksek isim Tolga Ciğerci… Tolga, girdiği 35 ikili mücadelenin 24'ünden galip çıktı. Beşiktaş'ta ise Tosic 16 mücadelenin 12'sinden galip ayrıldı. Galatasaray ile Beşiktaş ligin en pasör iki takımı… Galatasaray şu ana kadar yaptığı iki bin 661 pas ve yüzde 84 pas yüzdesi ile ligin lideri konumunda. Beşiktaş iki bin 432 pas ve yüzde 81 pas yüzdesiyle ikinci sırada.
Aslan'da ortalar Eren'e
Santrfor Eren Derdiyok'u beslemek isteyen Galatasaray, 53 orta ve 18 isabetle ligin lideri konumunda... Daha çok kısa paslarla oynayan Beşiktaş ise bugüne dek çıktığı dört lig maçında 48 orta yapıp bunların 13'ünde isabet bulabildi.
%55
Süper Lig'in en çok gol atan takımı olan Beşiktaş, 20 pozisyonun 11'ini yani yüzde 55'ini gole çevirdi… Sarı-kırmızılılar ise bulduğu 24 pozisyonda 7 gol atarak yüzde 29'da kaldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.