Salı 31.01.2017

Vitor’un rakamları hayal oldu

Vitor Pereira’nın 11 puan gerisinde kalan Advocaat’ın Fenerbahçesi, 12 kritik performans değerinin 11’inde de geçen seneden kötü durumda

Ligde kalma mücadelesi veren Kayserispor'a 4-1 yenilen Fenerbahçe, geçen sene eleştirilerin hedefindeki teknik direktör Pereira'yı mumla arıyor. Portekizli ile 19 hafta sonunda 46 puan toplayan Fenerbahçe, Advocaat ile 35 puanda kaldı. Hazin düşüş puan kaybıyla sınırlı kalmadı! Takımın girdiği gol pozisyonu, yediği gol, verdiği gol pozisyonu, şut ve isabetli şut, pas ve isabetli pas ile bunlardaki başarı yüzdesi de geriledi. 12 kritik değerin 11'inde düşüş görülürken, en büyük gerileme, rakiplerine verdiği gol pozisyonu sayısında yaşadı. Geçen sezon savunma ağırlıklı oynadığı için eleştirilen Kanarya, daha fazla hücum düşünmeye başladı ama rakiplerine yüzde 60 daha fazla net gol pozisyonu verdi. F.Bahçe, geçen sezonun aynı döneminde 40 gol pozisyonu verip, 14 gol yerken, bu sezon verdiği 64 gol pozisyonunun 18'i gol oldu. Rakip kaleye attığı şut sayısı geçtiğimiz sezona göre yüzde 21.5 geriledi. Hem savunmada sorun yaşayan hem de rakip kaleye attığı şut ve isabetli şut sayısında düşüş olan sarı-lacivertliler, girdiği gol pozisyonu sayısında yüzde 5, isabetli şut değerinde % 14.9 düşüş yaşadı. Takımın pas değerleri yüzde 4.2, isabetli pas değeri yüzde 6.1 düşüş gördü. İsabetli orta değerleri de geçtiğimiz sezonun aynı döneminde 102'yken bu sezon 72'de kaldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.