Cuma 24.02.2017 00:00
Son Güncelleme: Cuma 24.02.2017 12:33

Derbide gol dakikalarına dikkat

Spor Toto Süper Lig'deki Galatasaray-Beşiktaş derbisi öncesi her iki takımın attığı ve yediği gollerin maç içindeki dağılımı dikkati çekiyor.

Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasındaki derbi maçta 27 Şubat Pazartesi günü karşı karşıya gelecek Galatasaray ile Beşiktaş'ın bu sezon attıkları ve yedikleri gollerin müsabaka içindeki dağılımı dikkati çekiyor.

Geride alan 21 haftada rakip filelere 40 gol gönderen Galatasaray, ağlarında ise 21 gole engel olamadı. Sarı-kırmızılı ekibin skor anlamında en üretken olduğu dönem, maçların ilk ve son 15 dakikalık bölümleri oldu.

Galatasaray, ilk 15 dakika ve normal sürede son 15 dakikalık bölümlerde rakip ağları sekizer kez havalandırmayı başararak, skorer bir oyun ortaya koydu.

Sarı-kırmızılılar, 31-45 dakika aralığında 7, 46-60 dakika arasında 6, 61-75 ve 90+ dakika aralıklarında dörder, 16-30 dakika aralığında ise 3 gol buldu.

İLK YARIYI İYİ KAPATAMIYOR

Galatasaray'ın kalesinde gördüğü gollerin dağılımında, ilk yarının son 15 dakikalık bölümü en fazla savunma zaafının ortaya çıktığı dönem olarak görülüyor.

Kalesinde, 31-45 dakika aralığında 6 gol gören sarı-kırmızılı takım, 16-30 ile 76-90 dakika aralıklarında dörder, 61-75 dakika aralığında 3, 1-15 ile 46-60 dakika aralıklarında ise ikişer gole engel olamadı.

Sarı-kırmızılı ekip, maçlarda kaybolan süreler oynanırken gol yemedi.

GALATASARAY'DA GOLLERİN DAĞILIMI

Galatasaray'ın Süper Lig maçlarında 15'er dakikalık bölümlere göre attığı ve yediği gollerin dağılımı şöyle:

Dakika aralığı Attığı gol Yediği gol
1 - 15 8 2
16 - 30 3 4
31 - 45 7 6
46 - 60 6 2
61 - 75 4 3
76 - 90 8 4
90 + 4 0
Toplam 40 21

BEŞİKTAŞ İYİ BAŞLIYOR

Derbide Galatasaray'a konuk olacak Beşiktaş'ın ilk yarı ve ikinci yarının ilk 15'er dakikalık bölümünde ortala koyduğu skorer oyun öne çıkıyor.

Ligin geride kalan 21 haftalık bölümünde 43 kez rakip fileleri havalandıran siyah-beyazlılar, 1-15 ve 46-60 dakika aralıklarında sekizer gol üreterek, oyun içindeki en baskın dönemlerini geçirdi.

Beşiktaş takımı, 16-30 dakika aralığında 7, 31-45, 61-75 ve 76-90 dakika aralıklarında altışar kez gole ulaşırken, kaybolan süreler oynanırken 2 kez rakip ağları havalandırdı.

DEVRE ARASI YARAMIYOR

Siyah-beyazlı ekip, özellikle ikinci yarıların ilk 15 dakikalık bölümünde kalesini korumakta zorlanıyor.

Geride kalan 21 haftada 18 gol yiyen Beşiktaş'ın, ikinci yarıların ilk 15 dakikalık bölümünde 7 golü ağlarında görmesi dikkati çekiyor.

Beşiktaş, 1-15, 16-30, 31-45, 61-75 ve 76-90 dakika aralıklarında ikişer gol yerken, müsabakaların sonuna ilave edilen bölümünde ise bir kez rakibin skor üretmesini engelleyemedi.

BEŞİKTAŞ'TA GOLLERİN DAĞILIMI

Beşiktaş'ın Süper Lig maçlarında 15'er dakikalık bölümlere göre attığı ve yediği gollerin dağılımı şu şekilde:

Dakika aralığı Attığı gol Yediği gol
1 - 15 8 2
16 - 30 7 2
31 - 45 6 2
46 - 60 8 7
61 - 75 6 2
76 - 90 6 2
90 + 2 1
Toplam 43 18

HAVA TOPLARI GALATASARAY İÇİN SIKINTI, BEŞİKTAŞ İÇİN ŞANS

Derbi öncesi hava toplarında Galatasaray savunmasının zafiyeti, Beşiktaş forvetlerinin ise etkili oluşu ön planda.

Galatasaray, kalesinde gördüğü 21 golün 12'sini kafa şutlarından yerken, rakip ağlara gönderdiği kafa golü sayısı ise 7'de kaldı.

Sarı-kırmızılı ekibin tersine Beşiktaş forvetlerinin hava topu üstünlüğü dikkati çekiyor. Beşiktaş, attığı 43 golün 13'ünü kafayla üretirken, kalesinde ise sadece bir kafa golüne izin verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.