Cumartesi 25.02.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 25.02.2017

Ne ilk ne de sonuncu

Türkiye’de son yıllarda Zico, Ersun Yanal, Hamza Hamzaoğlu gibi isimler de şampiyonluğun ertesinde görevlerinden alınmıştı. Dünya futbolunda da bunun birçok örneği bulunuyor

Bir sezon zaferden zafere koşan teknik adamların ertesi sezon görevlerinden alınmalarına ne Dünya ne de Türk futbolu yabancı değil.
İŞTE BİLİNEN ÖRNEKLER:
Jose Mourinho (Chelsea) 2004'ten 2007'ye kadar 2 lig ve 3 de kupa şampiyonluğu kazanan Portekizli, 2013'te tekrar döndüğü Chelsea'yi 2014-15 sezonunda Premier Lig'in zirvesine taşıdı. Ancak ertesi sezon son 36 yılın en kötü başlangıcının ardından 16. haftada görevini bıraktı.
Arthur Zico (Fenerbahçe 2006- 08) İlk sezon F.Bahçe'yi şampiyon yapıp, ertesi sezon Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek final oynattı ama lig bitiminde gönderildi.
Ersun Yanal (Fenerbahçe 2013- 14) Fenerbahçe'yi 27 Nisan'da şampiyon yaparak ligin en erken şampiyonluğa ulaşan teknik direktörü oldu ancak yeni sezonu göremedi.
Hamza Hamzaoğlu: (Galatasaray 2014-15) Sezon ortası gelip lig, kupa ve Süper Kupa'yı kazandı ama ertesi sezonun 11. haftasında görevden alındı.
Udo Lattek (Bayern Münih 1970- 75) 1972-74'te 3 lig şampiyonluğu ve 1974'te Şampiyon Kulüpler Kupası'na rağmen 1974-75 sezonuna kötü başlayınca gitti. 1983'te tekrar Bayern'e dönen Lattek 3 lig ve 2 kupa şampiyonluğundan sonra 1987'de 2-1 kaybedilen Şampiyon Kulüpler finalinden sorumlu tutulunca 2. Bayern Münih dönemi de bitti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.