Çarşamba 15.03.2017
Son Güncelleme: Çarşamba 15.03.2017

Siyahla beyaz gibi farklı

“İlk yarıda büyük uğraş veriliyor ancak sonuç alamıyorduk, doğrusu bu kadarını beklemiyordum. İkinci yarı puanımız 35’i aştığında kaçıncı olacağımızı sezon sonu göreceğiz”

Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta, takımın ligin ilk yarı performansı ile ikinci devre performansı arasında siyah ile beyaz kadar fark olduğunu söyledi. Başarılı sonuçlarla yakalanan havanın gelecek sezona yansıyacağına vurgu yapan Usta, "Doğrusu bu kadarını beklemiyordum. İlk yarıda çok büyük uğraş veriliyor fakat sonuç alamıyorduk. Bazen iyi ki ilk yarıyı 18 puan ile bitirdik diyorum çünkü atmamız gereken adımların zamanını kaçırmamış olduk. Trabzonsporlulara zor günlerde de 'sabır' diyordum. Bazen 'Dışarda olsam bu kadar sabretmezdim' dedim. Ama sabrettiler, bize güvendiler" diye konuştu. İkinci yarı 20 puan topladıklarına dikkat çeken Usta, "Biz ikinci yarıda 35 puanı aştığımızda kaçıncı olacağımızı sezon sonu göreceğiz. Onu başarabilirsek iyi bir iskelet kurduk demektir" ifadelerini kullandı.
Hedef 41 bin 461!
Trabzonspor yönetimi, üst üste çağrılar yaparak, taraftarları cumartesi günü oynanacak Galatasaray maçına davet etti. Başkan Muharrem Usta, sosyal medya hesabından, "Tarihi bir rekor kırmaya var mısınız? Hedef 41 bin 461" yazarken, yönetici Gökhan Saral ise, "Galatasaray maçımızda 41 bin 461 kişi kolbastıya hazır mıyız, var mıyız?" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.