Salı 25.04.2017
Son Güncelleme: Salı 25.04.2017

Aslan yokuş aşağı

G.Saray, Riekerink ile 13 kritik performans değerinin 8’inde ligde ilk 3’teyken Tudor’la bu değerlerin 8’inde ilk 10’a girmeyi bile başaramadı

G.Saray, teknik direktör Tudor yönetiminde serbest düşüşe geçti. Takım 8 maçın sadece 3'ünü kazanırken, 13 kritik performans değerinin 8'inde Tudor döneminde ligde ilk 10'a bile girmeyi başaramadı. (Puan, Attığı Gol, Girdiği Gol Pozisyonu, Yediği Gol, Verdiği Gol Pozisyonu, Pozisyon Yeme Yüzdesi, İsabetli Şut, Şut, Şut Başarı Yüzdesi, Pas, İsabetli Pas, Orta, İsabetli Orta). En büyük düşüşler ise maç başına topladığı puan ve attığı isabetli şut değerlerinde yaşandı. İşte düşüşün rakamları:
TOPLADIĞI PUANDA LİGDE 12. SIRADA
Riekerink yönetiminde 20 haftada 1,95 puan ortalaması olan Galatasaray, bu ortalamayı Tudor'la 1,25'e düşürdü. Takım bu alanda ligde 3. sırada bulunurken, yeni hocası ile ancak 12. oldu. Takımın maç başına attığı gol ortalaması 1.95'ten 1.38'e düşerken, girdiği gol pozisyonu ise 6.55'ten 4.38'e geriledi. Galatasaray, girdiği gol pozisyonunda ligde ilk sıradayken 11. sıraya kadar indi.
İSABETLİ ŞUTTA ZİRVEDEN 11'İNCİLİĞE
G.Saray'ın zirvede olduğu ancak düşüş yaşadığı bir başka değer ise şut performansı. Sarı kırmızılı takım maç başına 14.45 olan şut ve 5.95 olan isabetli şut değerini 11.38 ve 4.25'e düşürürken, her iki değerde de zirvede olmasına rağmen Tudor döneminde şutta lig 8'incisi, isabetli şutta 11'incisi durumunda.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.