Salı 09.05.2017
Son Güncelleme: Salı 09.05.2017

Uzatma kralı!

Maç başına ortalama 3.9 dakika uzatma oynayan sarı-lacivertliler, Avrupa’da Arsenal’den sonra en fazla son dakika golü atan takım

Fenerbahçe; "Ben bitti demeden bitmez" kuralını devreye soktu… Sarı-lacivertliler; Süper Lig'deki son 4 maçından üçünde uzatmalarda bulduğu gollerle sevindi. Galatasaray'ı uzatmaların ilk dakikasında attığı golle 1-0 yenen Kanarya, Çaykur Rizespor'u da uzatmalarda 2-1 mağlup edip, 3 puanın sahibi oldu. Beşiktaş karşısında ise dakikalar 90+4'ü gösterip 'F.Bahçe kaybetti' denildiği anda beraberliği kurtardı. Fenerbahçe bu sezon uzatma dakikalarında tam 7 gol atarak bu alanda zirvenin sahibi oldu.
BİR GOL GERİSİNDE
Avrupa'da ise uzatmalarda 8 gol bulan Arsenal'in ardından ikinci sırada yer alıyor. Kanarya, 30 haftada maç başına ortalama 3,9 dakika uzatma oynadı. Maç başına çalınan uzatma dakikalarında ligde Adanaspor'un arkasından ikinci sırada gelen Fenerbahçe'de bu tablo uzatma tabelası kalkmadan öncesindeki skorlar incelendiğinde ise ilginç bir hal almakta.
ÖNDEYKEN 3 DAKİKA
Dick Advocaat'ın ekibinin 90 dakikanın sonunda önde götürdüğü maçlarda ortalama 3 dakika uzatma oynanırken, berabere veya geride giden maçlarda bu değer 4,58 dakikaya çıkmakta. Takım önde giden maçlarda oynadığı uzatma süresi ile ligin en az uzatma oynayanı olurken, puan kaybı durumunda oynadığı uzatma süresi ise en uzunu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.