Perşembe 01.06.2017
Son Güncelleme: Perşembe 01.06.2017

Çin’e büyük çıkarma

Beşiktaş’ın Çin seferi 16 Temmuz’da başlayıp 28 Temmuz’da bitecek. Siyah-beyazlılar, biri Schalke ile olmak üzere 3 hazırlık maçı oynayacak

Siyah-beyazlı yönetimin Beşiktaş'ı global marka haline getirip kulübün gelirlerini artırmak için uygulamaya sokmaya hazırlandığı projenin startı önümüzdeki ay veriliyor. Beşiktaş futbol takımı, bu kapsamda 16-28 Temmuz tarihleri arasında Çin Halk Cumhuriyeti'nde kamp yapacak ve biri Schalke ile olmak üzere üç hazırlık maçı oynayacak.
ŞENOL GÜNEŞ SAKINCALI BULMUŞTU
Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, önceki gün düzenlediği basın toplantısında, yönetimin Uzakdoğu'ya açılma politikasının doğru olduğunu ancak zamanlama açısından sakıncalı bulduğunu söylemişti. Siyah- beyazlı teknik heyet ve futbolcuların, Çin'de gidilecek bölgede o tarihteki hava koşulları nedeniyle çekince yaşadıkları ise gelen bilgiler arasında.
WEIBO'DA SOSYAL HESAP
Beşiktaş, Çin'de kamp yapmakla kalmayacak, aynı zamanda sosyal medya hesabı da açacak. Siyah-beyazlıların Manchester United, Barcelona ve Real Madrid başta birçok kulübün yaptığı gibi Çin'in Twitter'ı olarak bilinen Weibo'da Çince hesap sahibi olacağı belirtildi. Çin'in en popüler sosyal medyalarından birisi olan Weibo'nun aylık 156 milyon aktif kullanıcısı var.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.