Pazartesi 05.06.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 05.06.2017

Ersun Yanal dibi gördü

Özellikle son altı haftadaki tercihleri ve yaptığı hamlelerle eleştirilen Yanal’ın yönetimindeki bordo-mavililer, attığı gol, yakaladığı pozisyonları sonuçlandırma, orta başarı yüzdesi ve top kaybında en kötüler arasına girdi

Büyük umutlarla sezona giren ve yaptığı 13 transfere yaklaşık 60 milyon TL bedel ödeyen Trabzonspor, özellikle son altı haftada yaşadığı düşüşle hedeflerinin uzağında kaldı. Ligde aradığını bulamayan, Türkiye Kupası'ndan erken elenen ve Avrupa biletini de kaçıran bordo-mavililer, maddi anlamda da ciddi kayıplar yaşadı. Teknik direktör Ersun Yanal hamleleri ile eleştiri oklarının merkezine yerleşirken, takım son 6 haftada topladığı 4 puanla 9 milyon TL olan puan primlerinin ancak 3 milyon TL'sini kasasına koyabildi. Yanal'ın yenik durumda götürdükleri Bursaspor maçında tek oyuncu değişikliği yapması ve bunu da 84'te gerçekleştirmesi 'oyunu okuyamadı' eleştirilerini de peşinden getirdi.
PERFORMANS DEĞERLERİ ALT ÜST OLDU
Ligin ikinci yarısının başında yakaladığı çıkışı, sonlarda tersine çeviren Ersun Yanal, performans değerlerinde de ligin alt sıralarına düştü. Bordo-mavili ekip son 6 haftada attığı 5 golle ligde ancak 14. sırada yer alırken, gol pozisyonlarını gole çevirme yüzdesi (%17) ile de 16. sırada bulundu. Takım aynı zamanda orta başarı yüzdesinde (%29) 11'inci, top kaybı değerinde de (60) en kötü 7'nci takım oldu.

‘Hâlâ transfer istiyor’ Düşerken düşürdü!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.