Çarşamba 14.06.2017 00:00

Taze ve diri!

Kosova karşılaşmasında Yusuf Yazıcı, Cengiz Ünder gibi genç futbolcuları ile ön plana çıkan A Milli Takım, 2016 yılı ve sonrası oynanan 17 maçta gençleşen kadrosu ile ön plana çıktı.

Bu süreçte 67 kez 22 yaş ve altı futbolcuları sahada görürken, 30 yaş ve üstü görülen oyuncu sayısı ise 54'te kaldı. Ay yıldızlı takımda bu yaş grubunda bulunan gençlerin aldığı süre 4358 dakika olurken, 30 yaş ve üstü oyuncular ise sahada 4378 dakika kaldı. İki grup arasında sadece 20 dakikalık yani maç başına 90 saniyelik fark ortaya çıktı.
SON MAÇLARDA SAHNE GENÇLERİN
A Milli Takım'da özellikle son maçlarda kurtarıcı olarak rol alan genç oyuncular aldığı süreleri de artırdı. Takımda 22 yaş ve altı oyuncuların ilk 8 maçta aldıkları ortalama süre 222,5 dakikadan 286,4 dakikaya çıkarken, 30 yaş ve üstü isimlerde ise bu durum tersine döndü. Bu yaş grubunda bulunan oyuncular ilk 8 maçta ortalama 303,5 dakika süre süre alırken, son 9 maçta ise bu değer 216,6 dakikaya düşerek, gençlerin de gerisinde kaldı.
GENÇLERE DE YER AÇILDI
19 yaşındaki Emre Mor ve Cengiz Ünder'in gol attığı, Yusuf Yazıcı'nın da asist yaptığı Kosova karşılaşması sonrası gençler de aldıkları süreleri iyi değerlendirdiklerini gösterdi. Milli Takımın son aday kadrosunda 2000 doğumlu Berke Özer en genç isim olurken, 1997 doğumlu Enes, Cengiz, Yusuf, Emre ve 1996 doğumlu Çağlar da kadroya davet alan isimler arasındaydı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.