Salı 20.06.2017
Son Güncelleme: Salı 20.06.2017

Beşiktaş’ta derin ikilem

Fransız kulübü, Marcelo için teklifini 8 milyon Euro’ya çıkardı. Yönetim, geçen sezon savunmada sergilediği performansla ligde ilk 3’e giren Brezilyalı için kararsız

Lyon kulübünün Marcelo için yaptığı cazip teklif, Beşiktaş'ı performanspara ikilemi ile baş başa bıraktı. UEFA ile yaptığı Finansal Fair Play anlaşması gereği oyuncu alabilmek için satmak zorunda olan Kara Kartal, karar vermekte zorlanıyor...


Lyon'un yolunu gözlediği Marcelo, son sezon ligde tüm oyuncular arasında dikkat çekti. Brezilyalı futbolcu hava topu başarısı, atak kesme, pas, ikili mücadele gibi değerlerde ilk üçe girdi. Bu performansla Lyon'un radarına giren ve Beşiktaş'tan ayrılması beklenen Marcelo'nun boşluğunun dolup dolamayacağı tartışılıyor.
Brezilyalı oyuncu, kestiği 651 rakip atağı ve kazandığı 182 hava topu mücadelesi ile ligin en iyisi olurken, aynı zamanda pas (1971), isabetli pas (1755) ve rakipten geri kazanılan top (305) değerlerinde ise ikinci sırayı aldı. Başarılı isim, defans hattında kazandığı 270 ikili mücadele ile de ligin en iyi 3'üncü oyuncusu olmayı başardı. Şimdi yönetim, 10 milyon Euro istediği oyuncusuna 8 milyon Euro öneren Lyon'un teklifine vereceği yanıtı düşünüyor.
GOMEZ: BENİ ALIN
Beşiktaş'ın geçen yıl çok istediği ancak Milan'a kaptırdığı Gustavo Gomez, Kartal'a mesaj gönderdi. Paraguaylı savunma oyuncusu, "Milan ile anlaşırsanız, ben seve seve Beşiktaş'a gelirim" dedi.

Bugün neler oldu (20.06.2017)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.