Cuma 28.07.2017

Buz duşu gibiydi

Club Brugge’ün 2-0 öne geçtiği maçta Başakşehir karşısında 15 dakika içerisinde 3-2 geriye düşmesi Belçikalıların gündeminde birinci sıradaydı: “Buz duşu yapıyor gibiydik!”

Tarihinde ilk kez çıktığı Şampiyonlar Ligi arenasında elemeleri geçerek gruplara kalmak isteyen Medipol Başakşehir'in gösterdiği performans, Belçikalıları da etkilemişe benziyor. Belçika basınının önde gelen gazetelerinden HLN'nin internet sitesi Başakşehir'in bombardımanı için, "Buzdan bir duş" benzetmesi yaptı. 15 dakika içinde Mossoro'nun 2, Elia'nın 1 gol attığını kaydeden HLN, "Club Brugge 2-0'lık bonus avantajını bir anda kaybetti. Denswil'in şutu olmasa maç gidecekti. Artık tek bir şey gerçek: Club Brugge'ü İstanbul'da çok zor bir mesai bekliyor" ifadelerine yer verdi. Çarşamba günü oynanacak ve A Spor ekranlarından yayınlanacak rövanşta Başakşehir'e her türlü galibiyetin yanı sıra 0-0, 1-1, 2-2'lik beraberlikler de tur için yetiyor.
Tur 3 milyon Euro demek
UEFA'nın ödül yönetmeliğine göre Başakşehir, turu geçmesi halinde playoff arenasına çıktığı için ödüllendirilecek. Ekibimiz, play-off'ta elense dahi 3 milyon Euro teselli ikramiyesi alacak. Başakşehir'in play-off'taki muhtemel rakipleri arasında Napoli, Sevilla, Liverpool gibi dev ekipler yer alıyor
Mert Gönok da Başakşehir'de
Başakşehir, Bursa ile yollarını ayırdıktan sonra ismi G.Saray ile anılan 28 yaşındaki file bekçisi Mert Günok'u renklerine bağladı

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.