Perşembe 17.08.2017
Son Güncelleme: Perşembe 17.08.2017

Türkiye Kupası 3 yıl daha evinde kaldı

Türkiye Kupası'nda dev heyecan, yine Turkuvaz Medya Grubu'nda yaşanacak. Dün gerçekleştirilen ihalede; 2017-2018, 2018-2019 ve 2019- 2020 sezonları Türkiye Kupası'nın yayın ve isim hakkı ile TFF Süper Kupa yayın hakkını Turkuvaz Medya Yayın Hizmetleri A.Ş. aldı. Yıllık 10 milyon dolar + Türkiye Futbol Federasyonu payı + KDV teklif ederek yayıncılığını yaptığı organizasyonları önümüzdeki üç sezon için alan Turkuvaz Medya Grubu, maçları şifresiz ve HD kalitesiyle ekranlara taşıyacak.
YAYIN ATV, A HABER, A SPOR VE A2'DEN
Hatırlanacağı üzere geride kalan 6 sezonda Türkiye Kupası ve Süper Kupa maçları ATV, A Haber, A Spor ve A2 ekranlarından futbolseverlerle buluşmuştu.
YENİ SEZONDA YENİ STATÜ
Türkiye Futbol Federasyonu, geçen hafta Türkiye Kupası'nda statü değişikliğine gitti. Buna göre; kupada grup aşaması kaldırıldı ve eleme usulüne geçildi. Kupada ilk dört tur, tek maç eleme üzerinden oynanacak. Eleme usulü, beşinci turun yanı sıra son 16, çeyrek final ve yarı final etaplarında sürecek. Söz konusu etaplarda, tur atlayan takım iki karşılaşma sonucu belli olacak. Statüde, final müsabakasının ise yine tek maç üzerinden tarafsız sahada yapılacağı aktarıldı.
22 Ağustos'ta ilk tur maçlarıyla başlayacak olan Türkiye Kupası'nda final ise 9 Mayıs 2018 tarihinde oynanacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.