Cumartesi 30.09.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 30.09.2017

Kapalı gişe

Galatasaray, Karabükspor karşısında da yalnız yürümeyecek. Geride kalan 6 haftada evinde oynadığı 3 maçta 39.258 seyicri ortalaması ve % 74.6'lık doluluk oranı ile zirvede yer alan Galatasaray'ın Karabükspor maçı için satışa çıkardığı biletler de tükendi

Süper Lig lideri Galatasaray bu sezon yenilenen kadrosu ile zirveye çıkarken, taraftarları ile de bütünleşti. Türk Telekom Stadı'nda oynadığı üç maçta toplam 117 bin 775 seyirciye oynayan Galatasaray'ın ortalaması da 39 bin 258... Yüzde 74.6'lık bir doluluk oranı yakalayan sarı-kırmızılılar, Süper Lig ekipleri arasında bu alanda açık ara lider durumda. Galatasaray'ın Kardemir Karabükspor ile bugün Türk Telekom Stadı'nda oynayacağı maç için satışa çıkardığı biletler de büyük ölçüde tükenmiş durumda. Sarı-kırmızılı yetkililer, bugün 45 bine yakın taraftarı Aslantepe'ye beklediklerini açıkladı.
HEDEF MİLLİ ARAYA KAYIPSIZ GİRMEK
Sezona çok iyi başlayan Galatasaray, Süper Lig'de oynadığı 6 karşılaşmadan 5'inde puan kaybı yaşamadı. Ligin tek namağlup takımı olan ve evinde 3'te 3 yapan sarı-kırmızılılar, Karabük karşısında da fire vermeden milli maçlar arasına girme peşinde. Galatasaray, bu sezon rakip fileleri 15 kez havalandırırken, kalesinde ise sadece 4 gol gördü. Sarı-kırmızılıları bu maçlarda yıldız futbolcu Bafetimbi Gomis sırtlıyor. Gomis, geride kalan 6 haftada 7 gol ve 2 asistle oynadı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.