Pazartesi 06.11.2017

Rakamlarla Fenerbahçe

Üç büyüklerin son 10 yılda sahaya yansıttıkları maç başı ortalamaları karşılaştırıldığında; Fenerbahçe, girdiği gol pozisyonu, yediği gol, isabetli şut, şut karnelerinde en kötüsü oldu.
3.81
11 haftada 20 gol atıp, 1.9 gol ortalaması yakaladı. 3.81 olan gol pozisyonu ortalamasında en kötü durumda. Fenerbahçe'yi 4.6 ile bu sezonki Beşiktaş izliyor.
1.45
Maç başına yediği 1.45 gol ortalaması ile tüm performanslar arasında en kötüsü oldu. 1.44 ortalama ile onu 2012-13 sezonundaki Beşiktaş ve 2015-16 sezonundaki G.Saray takip ediyor.
11.1
Maç başına attığı 11.1 şut değeri son 10 yılda üç büyüklerin gösterdiği en kötü karneye sahip.
4.45
Şut sayısı düşerken, isabetli şut ortalaması 4.45 oldu. Geride kalan sezon isabetli şut (4.74) karnesi ile de en kötü 2. sırayı aldı.
414.6
Pas ve isabetli pas ortalamasında en kötü 4. durumda. Maç başına 414.6 pas, 328.9 isabetli pas yapan Fenerbahçe'nin, 4. sırada olduğu listede Beşiktaş 2012-13 sezonu karnesi ile (394/292.7) en kötü ekip durumunda.
17
11 haftada 17 puan toplayan ekip, Ersun Yanal ile 28, İsmail Kartal ile 21, Pereira ile 24, Advocaat ile 21 puan toplamıştı. 1990-91 sezonundan bu yana (16 puan) ilk 11 haftalar itibarıyla lige en kötü başlangıcını yaptı.
%66
Bu sezona kadar Fenerbahçe ile çıktığı 151 karşılaşmada 89 galibiyet, 32 beraberlik, 30 yenilgi alan ve maçların yüzde 41'inde puan kaybeden Aykut Kocaman, 2017-2018 sezonundaki 15 maçta ise 5 galibiyet çıkarabildi. 6 beraberlik, 4 yenilgiyle, mücadelelerin yüzde 66'sında kazanmayı başaramadı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.