Perşembe 23.11.2017
Son Güncelleme: Perşembe 23.11.2017

Reyting operasyonu!

Beşiktaş, UEFA reklam pastasından daha fazla pay alabilmek için yıldız futbolcularını kullanmaya başladı

Beşiktaş, UEFA tarafından dağıtılan reklam gelirlerinden daha fazla pay alabilme adına dünyada reyting parametresine etki yapmak için operasyon yapıyor. Amerikan kanalı CNN'e 15 gün önce röportaj veren takımın dünyaca ünlü Portekizli yıldızı Pepe, karşılaşmadan bir gün önce de yönetimin organizasyonuyla aynı ekrana çıkarıldı. Amaç, karşılaşmaya ilgi ve reytingin artmasıydı. Siyah-beyazlıların böylelikle bilinirliliğini yükselterek reklam pastasından daha fazla pay almayı istediği öğrenildi. Beşiktaş, yaklaşık 1-1.5 milyon Euro arasında gelecek olan reklam payını, bu yöntemle 2.5 milyon Euro'ya çıkarmayı hedefliyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.