Pazartesi 04.12.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 04.12.2017

Hem atıyor hem tutuyor

4 günde oynadığı 180 dakikanın her 216 saniyesinde rakip kaleye bir şut gönderen ve 203 saniyesinde ceza alanına orta yapan Kartal, iki maçta toplam 12 gol buldu

Türkiye Kupası'nda Manisaspor'u 9-0 yendikten 4 gün sonra ezeli rakibi G.Saray'ı da 3-0 ile geçen Beşiktaş, hücumda rekor bir performans sergiledi. Siyah beyazlılar, 180 dakikada 50 şut atıp, ceza sahasına 53 orta gönderirken, 12 gol kaydetti. Kartal, her 216 saniyede bir şut, 203 saniyede bir orta buldu. 15 dakikada bir de ağları havalandırdı. Siyah-beyazlı ekip, şu an için sezonun en çok şut atan takımı unvanına sahip.

16 FUTBOLCU SKORA KATKI SAĞLADI

Golcü kimliği ile ön planaçıkan Beşiktaş'ta kaleciler dışında bu sezon resmi maçlarda

sahaya çıkan 21 ismin 16'sı skora katkı yaptı. 11 gol, 3 asist ile Cenk bu alanda takımın zirvesinde yer alırken, Babel, Talisca ve Nagredo ise 6'şar gol atıp, 3'er asist yaptı. Defans oyuncuları Pepe, Tosic, Adriano, Caner ve Medel'in toplam 4 gol atıp, 8 asist yaptığı Beşiktaş'ta, 300 dakikanın üstünde sahaya çıkıp gol ya da asist yapamayan sadece iki isim bulunuyor (Necip, Gökhan).

KALECİ FABRİ ZİRVE YAPTI

Siyah- Beyazlı takım, hücum hattı kadar defansı ve kalecisi ile de dikkat çekti. Fabri, 14 lig maçında 12 gol yerken, yüzde 79 olan kurtarış yüzdesi ile ligin de en iyisi oldu. Öte yandan İspanyol kaleci, 6 maçta kalesini gole kapatarak, bu değerde de ligin en iyi ismi unvanını aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.