Giriş Tarihi: 20.12.2017

Taraftar yuvaya döndü

Geride kalan sezonun 16’ncı haftasına göre Süper Lig’de taraftar sayısı yüzde 34, TFF 1. Lig’de ise yüzde 12 arttı. İki ligde satılan bilet sayısı ise yüzde 25 artış gösterdi

Süper Lig'de 16. hafta geride kalırken, iki maçta 30 bin, 1 maçta ise 25 bin taraftar sayısının üzerisine çıkıldı. Mücadelerde en fazla taraftarı, 33 bin 27 kişinin yerinde izlediği Fenerbahçe-Karabükspor karşılaşması çekti. İkinci sırayı ise 31 bin 77 kişi ile Trabzonspor-Bursaspor maçı aldı. Listenin üçüncü sırasında 28 bin 919 taraftar ile Beşiktaş-Osmanlıspor maçı bulunuyor. Süper Lig ve TFF 1. Lig'de bu hafta 18 maçta en az taraftarı 221 kişi ile Gaziantepspor-Denizlispor maçı çekti ve 18 mücadelenin taraftar ortalaması 8 bin 557 oldu.
TARAFTAR SAYISI 2.1 MİLYON
Geride kalan sezonlara göre çok daha fazla taraftarın yerinden izlediği Süper Lig maçlarında geçen sezonun aynı dönemine göre taraftar sayısı yüzde 34 arttı. 2016-2017 sezonunun ilk 16 haftasında 1.6 milyon olan toplam taraftar sayısı, bu sezon ise 2.1 milyona çıktı. Artış TFF 1. Lig'de yüzde 12 oldu. Öte yandan satılan bilet sayısı geçen sezonun aynı dönemine göre 558 bin 628'den 700 bin 805'e çıktı ve yüzde 225 artış gösterdi.
BAŞARIYLA TRİBÜNLER DOLUYOR
Süper Lig'de taraftarını tribünlere daha çok çekmeye başlayan kulüplerden biri de Göztepe... 14 sezon sonra yükseldiği Süper Lig'de İzmir'in tek temsilcisi olan sarı-kırmızılılar, en başarılı olduğu dönemi geçiriyor. İlk 16 haftada 9 galibiyet, 3 beraberlik ve 4 yenilgi alan İzmir temsilcisi, yüzde 56'lık galibiyet oranıyla 1970-1971 sezonundaki başarısını geride bıraktı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.