Perşembe 22.02.2018
Son Güncelleme: Perşembe 22.02.2018

‘Cesur Türkler tribündeydi’

Bayern Münih'in 5-0'lık Beşiktaş galibiyeti, Alman basınında geniş yankı uyandırdı. Gazeteler karşılaşmayı şu sözlerle özetledi:
FUSSBALL BİLD: Bayern Münih 5-0'la cehenneme rahat gidecek.
SPORT BİLD: Duble duble goller, Bayern Münih, Beşiktaş'ı ezdi.
ABENDZEİTUNG: Çak bir beşlik…
DER SPİEGEL: Artık rövanş, bir formaliteden ibaret.
SPORTBUZZER: Beşiktaş en azından maçın ilk yarısında cesur bir oyun ortaya koydu. İkinci yarı bu enerjileri çok azdı. Bu bölümde cesur Türkler, sadece tribündekilerdi. KİCKER: Bayern Münih, açık ara farkla çeyrek finalde.
TAGESSPİEGEL: Kırmızı kart, kolay galibiyet almak için Bayern Münih'e yardımcı oldu. UEFA (Almanca sosyal medya hesabı): Beşiktaş maça sağlam başladı ama Vida'nın 16. dakikada kırmızı kart görmesi her şeyi değiştirdi.
KOLAY GALİBİYET- Alman medyası, Vida'nın kırmızı kart görmesinin Bayern'in işini kolaylaştırdığı görüşünde hemfikir oldu.
'Ofsayt taktiği işe yaramadı'
ESPN yorumcusu Quique Wolff, Bayern-Beşiktaş maçında Şenol Güneş'in ürettiği ofsayt formülünün işe yaramadığını, Güneş'in de bunu bir türlü göremediğini söyledi. Wolff, "Ofsayt taktiği Beşiktaş'ın canını her pozisyonda acıttı. Zaten çok yaşlı olan Beşiktaş, bir de eksik kalınca 60'tan sonra iflas etti. Türk antrenör, Love ile stoperi değiştirirken, 'Tanrım başka gol yemeyelim' diye dua ediyordu bence. Beşiktaş'ın teknik direktörü bu kadar yaşlı oyuncuyu sahaya sürerken acaba ne düşünüyordu?" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.