Pazar 18.03.2018 00:00
Son Güncelleme: Pazar 18.03.2018 23:35

Rıdvan Dilmen "Organizasyon sıfır"

Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında Medipol Başakşehir, Beşiktaş'ı 1-0 mağlup ederek zirve yolunda önemli bir galibiyet aldı. Maç sonrasında, Sabah Spor'un usta yazarı Rıdvan Dilmen karşılaşma hakkında değerlendirmelerde bulundu.

Medipol Başakşehir'in Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında Beşiktaş'ı evinde 1-0 mağlup ettiği maçın ardından değerlendirmelerde bulunan Rıdvan Dilmen, Beşiktaş'ı eleştirdi. Dilmen yaptığı değerlendirmede " Başakşehir maçı fazlasıyla hak etti. Daha organize ve daha istekliydiler. Gençlerbirliği'yle berabere kaldıktan sonra deplasmanda 4-1 kaybettiler. Epureanu ve Emre cezalı duruma düştü. İlk yarının sonlarına doğru Mossoro da sakatlandı. Abdullah Avcı için zor dakikalardı. Ardından 10 kişi kaldılar. Sağ bek ve sol beki uzun süre sarı kartla oynadı. Böylesine bir maçta Beşiktaş'ın bütün maç boyunca 'Bu gol de kaçar mı?' dediğimiz ne gol pozisyonu ne de takım savunmasında direnci var. Organizasyon sıfır." dedi.
Başakşehir'in karşılaşmaya çok iyi hazırlandığını vurgulayan Rıdvan Dilmen "Başakşehir 'Beni çok hafife alıyorsunuz." düşüncesiyle hazırlanmış. Fenerbahçe, Beşiktaş, Galatasaray konuşuluyor ama 'Biz hala zirveye yakınız.' hırsıyla 1 hafta iyi hazırlanmış konsantre olmuş." şeklinde konuştu.

Dilmen, Medipol Başakşehir Teknik Direktörü Abdullah Avcı için "Avrupa çapında bir teknik direktör olduğunun altını çizmemiz lazım." ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.