Pazartesi 14.05.2018
Son Güncelleme: Pazartesi 14.05.2018

Aslan kral bir numara

Yeni Malatyaspor galibiyetiyle şampiyonluğa sadece 1 puan uzaklıkta olan Galatasaray bu başarısını rakip tanımadığı iç saha performansına borçlu. İşte rakamlarla detaylar:
1- Daha önce şampiyon olduğu üç sezonda bile Türk Telekom Stadı'nda maksimum 42 puanı gören sarı-kırmızılılar eski teknik direktör Tudor'la başlayıp Fatih Terim'le devam ettikleri 2017-18 sezonunda evinde 51 puanın 49'unu topladı.
2-Aslantepe'de yenilgi yüzü görmeyen Galatasaray, 16 galibiyet elde ederken, tek beraberliğini Fenerbahçe'den aldı. Türk Telekom Stadı'nda 46 kez ağları sarsan Cimbom, kalesinde 9 gole engel olamadı ve taraftarı önünde +37 averaj yaptı. Aslan, sahasındaki 17 maçın 10'unda rakiplerine gol izni vermedi.
3-Sarı-kırmızılı takım Avrupa devlerini de iç saha performansında solladı. Fransa'da PSG, İngiltere'de Manchester City ve İspanya'da Barcelona haftalar önce şampiyon olmalarına rağmen Galatasaray kadar evinde rakiplerine üstünlük kuramadı.
4-Türk Telekom Stadı'nda 12 maçlık galibiyet serisi yakalayan Fatih'in Aslanları 42 bin ortalamayla tribünleri dolduran taraftarı ile müthiş uyum yakaladı.
BENİ İYİ YAPAN ANNEM
Gomis, Anneler Günü için şu mesajı yayınladı: "Bugün anneler günü. Annelerimiz bizim için eşsiz kahramanlar. Bu kadınlar hassasiyet ve koşulsuz sevgiyle dolu. Bunların hepsinin arasında, bana göre benim annemin beni iyi yapan olduğunu düşünüyorum. Anneler günün kutlu olsun."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.