Pazartesi 21.05.2018 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 21.05.2018 16:16

30 milyon doları geri çeviren Filistinlinin Türkiye ve Sivasspor aşkı

Kudüs’te eski şehir bölgesinde yer alan Mescid-i Aksa’nın yakınındaki tarihi dükkanını devretmesi için teklif edilen 30 milyon doları geri çeviren Filistinli Emad İshak Ebu Hatice, dünya çapında bir fenomen oldu. Ebu Hatice’nin dükkanını elinden almak isteyen İsrail’e direnişi takdire şayan. Bu yüzden dünyanın dört bir yanından insan her gün akın akın onu ziyarete geliyor. Öyle ki tur acentelerinin Kudüs’te ziyaret edilecekler listesinde ilk sıralarda yer alıyor. Yıllardır dükkanı için direnen Ebu Hatice, Türkleri çok seviyor, “Türklerin yeniden gelmesini ne kadar çok istiyoruz bilemezsiniz. Bizim için ne para ne de şöhret önemli. Türkler geliyor ya, yanan içimize su serpiyor” diyor.

ABD'nin büyükelçiliğini Kudüs'e taşımasıyla patlak veren olayların ardından kent yeniden dünyanın gündemine oturdu. Şehri dolaşırken öyle ilginç olaylarla ve insanlarla karşılaşıyorsunuz ki, pes dedirtiyor; milyon dolarları tepen de var, alışveriş merkezlerinde tam teçhizat uzun namlulu silahlarla yerlere uzanıp dinlenen İsrailli askerler de. Filistinli 57 yaşındaki Ebu Hatice, Mescid-i Aksa'nın Silsile Kapısı'na 15 metre, Burak Duvarı'na (Ağlama Duvarı) ise bir kaç adım uzaklıktaki dükkanını devretmesi için kendisine yapılan teklifleri anlatırken mütevazılığından ödün vermiyor. "Buralar bana ait değil ki neden satayım" diyor. (Milliyet)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.