Cumartesi 16.06.2018
Son Güncelleme: Cumartesi 16.06.2018

İşte Galatasaray'ın UEFA stratejisi

Dursun Özbek döneminde 147 milyon Euro zarar eden Galatasaray’da Başkan Mustafa Cengiz ve ekibi, UEFA’nın 20 milyon Euro zarar etme limiti için mali kurtuluş stratejisini belirledi.

1 UEFA GELİRİ
Şampıyonlar Ligi'ne katılım bedeli olarak 15 milyon Euro ayakbastı parası alacak Galatasaray; galibiyete 2.7 milyon Euro, beraberliğe 900 bin Euro ödülün verildiği gruptan çıkarsa 9.5 milyon Euro daha kazanacak. Ön eleme oynayacak Fenerbahçe gruplara kalsa dahi Galatasaray Türkiye'ye ayrılan yayın geliri (18-22 milyon Euro) bütçesinin yüzde 60'ını alacak. Maç başı bilet gelirleri ve ticari satışlar (GS Store, saha dışı reklam vs.) eklendiğinde sarı-kırmızılı kulübün kasasına minimum 35 milyon Euro para koyması bekliyor.
2 YENİ SPONSORLAR
"Her sezon şampiyon olamayız'' görüşünden harekete geçen sarı-kırmızılılar futbol dışı gelirler yaratmaya ve yeni sponsorluk anlaşmaları imzalamaya çalışacak.
3 GİDER OPTİMIZASYONU
Transferde sattığı kadar almak zorunda olan Galatasaray oyunculara ödeyeceği paralarda da kemer sıkacak. Yerli oyuncularla TL üzerinden sözleşmeler imzalanacak, beraberliğe prim verilmeyecek ve gider kalemleri kısılacak.
KONTRATLARI UZAYACAK!
"Takımı gençleştirmeliyiz'' diyen G.Saray Teknik Direktörü Fatih Terim, 1994 doğumlu Sinan Gümüş ve 26 yaşındaki Linnes'i Galatasaray'ın geleceği olarak görüyor. Sarı-kırmızılı yönetim iç transferde sadece Sinan Gümüş ve Linnes'le sözleşme uzatmayı gündemine aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.