Cuma 20.07.2018
Son Güncelleme: Cuma 20.07.2018

Cengiz Ünder ikiye katladı

Başakşehir kulübünün 15 milyon Euro’ya Roma’ya sattığı milli oyuncu, fiyatını kısa süre içinde 31.9 milyon Euro’ya çıkardı. Cengiz, 21 yaş altında en değerli 20 futbolcu arasına girmeyi başardı

Geçen sezon transfer olduğu Roma'da gösterdiği performansla İtalyan futbol otoritelerinin büyük takdirini kazanan Cengiz Ünder bonservis rakamını da ikiye katladı. Medipol Başakşehir'in 15 milyon Euro'ya Roma'ya sattığı milli oyuncu, Soccerex'in yaptığı araştırmaya göre fiyatını 31.9 milyon Euro'ya çıkardı ve 21 yaş altında en değerli 20 futbolcu arasına girmeyi başardı. Listenin ilk sırasında Dünya Kupası'nda Fransa'yı sırtlayan Mbappe, 192.3 milyon Euro ile yer alırken, İngilizlerin genç umudu Rashford için 89.2 milyon Euro değer biçildi. 21 yaşındaki Cengiz, 20 kişilik listeye giren tek Türk futbolcu olurken, Milan'un kalesine geçtiğinde 16 yaşında olan ve 19 yaşında 100 maç barajını aşan Donnarumma ise 62.8 milyon Euro değeriyle dikkat çekti.
TOTTENHAM'DAN 35 MİLYON EURO
Geçen sezon başında Cengiz Ünder için Manchester City ile girdiği transfer yarışından galip çıkan Roma kulübünün kapısını milli oyuncu için Premier Lig'den Tottenham çaldı. İngiliz kulübünün bu transfer için 35 milyon Euro'yu gözden çıkardığı Ada medyasında yer alırken, Roma yönetiminin geçen sezon sattığı Salah'ın ardından bu sezon Cengiz'i de satması halinde taraftar tepkisinden çekindiği ve genç oyuncuyu kadrosunda tutacağı gelen haberler arasında.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.