Cuma 20.07.2018
Son Güncelleme: Cuma 20.07.2018

Kovboylar para bastı

Forbes dergisi tarafından yapılan "Dünyanın En Değerli 50 Spor Kulübü 2018" araştırmasına göre, Amerikan Futbolu takımlarından Dallas Cowboys'un bu seneki piyasa değeri geçen yıla göre yüzde 14 artışla 4,80 milyar dolara ulaştı. Böylece, Dallas Cowboys üst üste üçüncü yıl listenin zirvesinde yer aldı. Geçen seneye göre piyasa değeri yüzde 12 artışla 4,12 milyar dolara çıkan İngiliz futbol takımı Manchester United listede ikinci sırada gelirken, geçen yıla göre piyasa değeri yüzde 14 yükselerek 4,09 milyar dolara ulaşan İspanyol futbol takımı Real Madrid ise listede üçüncü oldu.
Bu yılki "Dünyanın En Değerli 50 Spor Kulübü" listesinin ilk 10'unda yer alan spor kulüpleri ve piyasa değerleri şöyle sıralandı:
1. Dallas Cowboys (Amerikan futbolu): 4,80 milyar dolar
2. Manchester United (Futbol): 4,12 milyar dolar
3. Real Madrid (Futbol): 4,09 milyar dolar
4. Barcelona (Futbol): 4,06 milyar dolar
5. New York Yankees (Beyzbol): 4 milyar dolar
6. New England Patriots (Amerikan futbolu): 3,70 milyar dolar
7. New York Knicks (Basketbol): 3,60 milyar dolar
8. Los Angeles Lakers (Basketbol): 3,30 milyar dolar
9. New York Giants (Amerikan futbolu): 3,30 milyar dolar
10. Golden State Warriors (Basketbol): 3,10 milyar dolar

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.