Perşembe 20.09.2018
Son Güncelleme: Perşembe 20.09.2018

Lokomotiv kül oldu!

Galatasaray’ın Türk Telekom Stadı’nda 44 bin taraftarının desteğiyle çıktığı maçta Lokomotiv Moskova’ya 3 gol atması Avrupa basınında büyük yankı buldu

Galatasaray'ın iki sezon aradan sonra katıldığı UEFA Şampiyonlar Ligi'nde müthiş bir taraftar desteğini arkasına alarak Lokomotiv Moskova'yı 3-0 mağlup etmesi Avrupa basınında geniş yankı buldu. Özellikle Türk Telekom Stadyumu'nun atmosferine dikkat çekilen haberlerde öne çıkan başlıklar şöyle:
Sport Express: Lokomotiv, İstanbul cehenneminde yandı kül oldu.
Sov Sport: Cehennem gibi başlangıç. Lokomotiv 14 yıl sonra geri döndü, G.Saray karşısında eridi.
Sports.ru: Lokomotiv, Galatasaray'a yenildi, enkaz haline geldi.
Sports Daily: Semin'in planı tutmadı. Lokomotiv, Türkiye'de kaza geçirdi.
Eurosport Rusya: Lokomotiv, Galatasaray'dan 3 yemeye razı oldu.
Lenta: Rusya'nın şampiyonu Şampiyonlar Ligi'nde farklı bir yenilgi aldı.
Daily Mail: Galatasaray'ın flaş zaferi, son dakikalarda gelen kırmızı karta rağmen.
Fox Export: Galatasaray, Moskova'yı devirerek Şampiyonlar Ligi'ne dönüş yaptı.
Goal.com: Terim'in takımı Şampiyonlar Ligi'nde ışığı yaktı.
ESKİ YILDIZLARDAN KUTLAMA
LOKOMOTIV zaferi sonrası Galatasaray'a eski yıldızları Wesley Sneijder ve Franck Ribery'den de kutlama geldi. Kariyerini Katar'ın Al Gharafa takımında sürdüren Sneijder, "G.Saray ve taraftarı için çok mutluyum" ifadelerini kullanırken, Bayern Münihli Ribery sosyal medya hesabından, "Bravo

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.