Çarşamba 14.11.2018
Son Güncelleme: Çarşamba 14.11.2018

Oğuzhan Özyakup sıfırı tüketti

Beşiktaş'ın 26 yaşındaki oyuncusu Oğuzhan Özyakup; bu sezon forma giydiği maçlarda şut, isabetli şut, kilit pas gibi değerlerde hiçbir varlık gösteremedi. Sadece hücumda değil, oyunun savunma yönünde de yoktu.

Oğuzhan Özyakup'un bu sezon Süper Lig'de 'SIFIR'da kalan değerleri maç maç şöyle:

SİVAS: Şut atamadı, kilit pas veremedi. Top çalma, dripling ve pas arasında 1 değerini göremedi. Pas hatası ise Sivas tarafından golle cezalandırıldı.
RİZE: Kaleye isabetli şutu olmadı. Dripling denemesinde bulunmadı. 1 kez bile geriye koşu yapmayarak defansif açıdan da sınıfta kaldı.
GÖZTEPE: Ne driplingi ne de rakip atağı uzaklaştırma hamlesi vardı. Hiç top çalamadı.
KONYA: Performansı Göztepe maçıyla bire bir aynıydı.
KAYSERİSPOR: Maçı şutsuz tamamladı. İsabetli ortası ve kilit pası yoktu. Dripling, top çalma ve pas arası değerlerinde de sıfırda kaldı.
F.BAHÇE: Ne dripling ne orta ne de pas arası yapabildi. Rakip atakları uzaklaştırmaya çalışmadı, geriye koşusu da yoktu.
MALATYA: Kilit pas performansını bir kez bile göstermedi. Orta ve driplingde de sıfır çekti.
BURSA: Orta denedi ancak isabet bulamadı. Şut ve rakip atak kesme değerlerinde de sonuç sıfırdı.
ERZURUM: Kilit pas, orta, şut, dripling, pas arası, top çalma değerleri sıfırda kaldı. Geriye koşu da yapmadı.
AKHİSAR: Şutları kaleye isabet etmedi. Dripling yapmazken bir kez bile rakip atağı uzaklaştırmayı denemedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.